Gå til innhold

Drikker fremdeles


Gjest Alkohol er godt

Anbefalte innlegg

Gjest Alkohol er godt

Kanskje jeg vet det ikke er bra men jeg klarer ikke stoppe,har tatt meg en cider og det blir nok flere,går på nervepiller og er helt skjelven nå,kanskje pga kombinasjonen.

Klarer ikke stoppe men føler meg redd nå pga at jeg er helt gele i bena og føler meg "plingeling" i toppen.

Sorry,måtte bare dele dette med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alkohol er ikke godt

Fatter ikke at du orker. Det er klart du får angst av å drive på sånn som du gjør. Du skyter bare deg selv i foten. Kanskje godt der og da, men det er en flukt. Hva med morgendagen? Tenk på at det du drikker/evt tar av piller gjør deg tusen ganger verre i morgen. Og da må du på nytt ta flere piller og alko..osv osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alkohol er ikke godt

Fatter ikke at du orker. Det er klart du får angst av å drive på sånn som du gjør. Du skyter bare deg selv i foten. Kanskje godt der og da, men det er en flukt. Hva med morgendagen? Tenk på at det du drikker/evt tar av piller gjør deg tusen ganger verre i morgen. Og da må du på nytt ta flere piller og alko..osv osv..

Var ikke meningen å være kvass, forstår jo at det ikke er bare å ta seg sammen. Men alko og piller er en svikefull venn. Håper du har noen du kan prate med om dette. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkohol er godt

Var ikke meningen å være kvass, forstår jo at det ikke er bare å ta seg sammen. Men alko og piller er en svikefull venn. Håper du har noen du kan prate med om dette. Lykke til.

Takk for det : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary J. Blige

Det der er ikke noe godt, huff å huff. Kan tenke meg hvordan det må føles.

Ta deg en eneste dag, drikk masse klart rent vann, hvil mye, og møt kvelden uten alkohol. Og bare nyyyyyt morgenen dagen etter, uten fyllesjuke og klar i toppen, fin i kroppen. Åh, jeg har akkurat sittet ute og sett på soloppgangen og ønsket en ny dag velkommen. Sønnen min sover så søtt enda, men snart må jeg desverre rive han ut av lullesøvnen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkohol er godt

Det der er ikke noe godt, huff å huff. Kan tenke meg hvordan det må føles.

Ta deg en eneste dag, drikk masse klart rent vann, hvil mye, og møt kvelden uten alkohol. Og bare nyyyyyt morgenen dagen etter, uten fyllesjuke og klar i toppen, fin i kroppen. Åh, jeg har akkurat sittet ute og sett på soloppgangen og ønsket en ny dag velkommen. Sønnen min sover så søtt enda, men snart må jeg desverre rive han ut av lullesøvnen :o)

Takk for rådet,skal gjøre det.

Hørtes så fint ut hos deg : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mary J. Blige

Takk for rådet,skal gjøre det.

Hørtes så fint ut hos deg : - )

Det er veldig fint her hos meg, men desverre har jeg bare morgensola og formiddagssola, etter 11.30 er den en saga blott......Er så høye fjell her jeg bor. Litt synd, men på brennhete sommerdager er det virkelig svalt og deilig å sitte i skyggen. Og dessuten er jeg ikke så glad i å steike meg heller, rynkene kommer fortere da. Huden mister sin elastisitet mange år tidligere ved overdreven soling.

Tenker en del på deg, og det du skrev, og jeg håper virkelig det ordner seg for deg :o)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkohol er godt

Det er veldig fint her hos meg, men desverre har jeg bare morgensola og formiddagssola, etter 11.30 er den en saga blott......Er så høye fjell her jeg bor. Litt synd, men på brennhete sommerdager er det virkelig svalt og deilig å sitte i skyggen. Og dessuten er jeg ikke så glad i å steike meg heller, rynkene kommer fortere da. Huden mister sin elastisitet mange år tidligere ved overdreven soling.

Tenker en del på deg, og det du skrev, og jeg håper virkelig det ordner seg for deg :o)

Klem

Tusen takk : )

Ikke gøy med rynker nei.

Takk for at du tenker på meg.

Klem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en cider? Guri, dette går utforbakke for full musikk!

Hva blir det neste? En Munkholm?

Å kjøre besinbil blir bare småtteri i forhold til dette! Følg med, følg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkohol er godt

Har du tatt en cider? Guri, dette går utforbakke for full musikk!

Hva blir det neste? En Munkholm?

Å kjøre besinbil blir bare småtteri i forhold til dette! Følg med, følg med!

Hehe..ikke bare en heller.

Ja nå går det rett vest : (

Neida,det går nok bra og skal drikke i dag også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...