Gå til innhold

skjønner ikke stort


Gjest har ei datter

Anbefalte innlegg

Gjest har ei datter

helt siden i slutten av mai har jeg kjent murring nede der livmoren er, hatt vonde pupper og vondt i hodet, så jeg tenkte at nå kommer mensen, og det gjorde den.blødde som vanlig i 3 dager så gikk det over i mye mindre mengder og såg ut som gammelt blod. og dette varte i 4-5 dager ( husker ikke helt) når jeg var helt fri for blødning fortsatte diss symptomene, pluss at jeg fikk akutt kvalme som gikk over like fort som det kom. begynte også å sprenge i leggene mine på ettermiddag/kveld, og no i helgen som var ble jeg skikkelig kvalm og kasta opp. Så jeg har tenkt en stund at jeg er gravid... men har testet var negativ noen ganger. Men noen ganger kan det også se ut som den er veldig svak positiv. Har levert inn urinprøve på legekontoret også for 2 uker siden og den var også negativ. Men jeg har jo en datter på 6 mnd så jeg vet hva gravid symptomer er. Er det mulig at jeg har trodd så mye at jeg er gravid at det er derfor kroppen min fortsetter slik eller er det noe annet galt? jeg er forresten 27 år, så jeg burde jo være frisk og rask i mangen år enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg er enig i at symptomene kunne være forenlig med graviditet, men når testen er negativ, kan du se bort fra det. De ømme pupper kan skyldes at dine hormoner er kommet tilbake ammen med menstruasjonen, og det kan påvirke brystene i en overgang. Du bør snakke med din lege om andre mulige årsaker til kvalme.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...