Gå til innhold

Potens


Gjest Gutt 17 fra Sandnes

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17 fra Sandnes

Hei! Jeg og kjæresten min har hatt sex med p-piller som prevensjon i ca 1 år. Denne måneden glemte hun å ta pillen. Derfor har vi hatt sex med kondom og jeg har i den forbindelse hatt problemer med potensen. Den sisste gangen var ganske tidlig og dette kan kansje spille inn. Probleme oppsto da vi ble avbrutt. Er det noe galt med meg? Er det andre årsaker som kan føre til dette som jeg kan kjenne meg igjen i? Bør jeg få tak i piller for potensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei! Ikke begynn å tukle med potenspiller - du er jo bare 17 år! Kondomet kan godt han skylden for at du mister potensen. Hva med å la henne rulle det på? Med munnen f.eks.?

Jeg stusser litt på det du sier om at hun glemte å ta pillen "denne måneden", pillen tas hver dag! (litt avhengig av hvilket merke hun bruker tas den enten 21 dager i strekk og så 7 dagers pause, eller hver eneste dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Penis er en utålmodig kar. Dersom det blir avbrudd i kosen/visuelle stimuli for noe så kjedelig som å ha på en kondom, så er det ikke unormalt at han blir litt slapp. Så får hun heller kose litt med den etterpå og få den opp og hard igjen.

Ikke noe unormalt i dette. Men hvis du tenker for mye på dette kan det psykiske spille inn og gjør vondt verre. Derfor bør du bare slappe av.

Du skal i alle fall ikke tulle med potenspiller i en alder av 17 år. Problemet er ikke fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...