Gjest D*lilith Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 La meg men plutselig vekket tankene meg til live og jeg var lys våken,sommernatten synger og jeg er tungsinnet...hmf. Klager ikke ; ) Har jo røyken min trofaste venn i tykt og tynt. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er våken, alene hjemme og uten røyk... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er våken, alene hjemme og uten røyk... Røyker du da? Da er det jo krise uten røyk : ( Men hvis du ikke har røyken som din venn er du jo heldig og da ; ) 0 Siter
Sofline Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Røyker du da? Da er det jo krise uten røyk : ( Men hvis du ikke har røyken som din venn er du jo heldig og da ; ) Røyken er ikke min venn... Egentlig ingen uvenn heller, men h*n er ikke velkommen i mitt hjem! :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Røyken er ikke min venn... Egentlig ingen uvenn heller, men h*n er ikke velkommen i mitt hjem! :-) Okay 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.