Gå til innhold

Yess!:-) Fått jobb. Det går vel fremover..?


Gjest Jente31

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Jeg bare "må" dele denne gleden med dere, som har støttet/hjulpet meg i en periode som må ha vært mitt livs tøffeste.

Det ser ut som ting løser seg etterhvert. Jeg har opplevd en stor fremgang siste året, både i det ene og det andre.

Av og til må man vel bare hoppe i det, tror jeg, for å komme videre. Og det gjør jeg bokstavelig talt nå.. Jeg har liten erfaring med denne type jobb. Både gleder og gruer meg.. Dessuten er jeg veldig sliten. Men jeg håper at kreftene vil komme tilbake etter hvert?

Kansje vil det dempe tankekaoset å jobbe litt også?

Det er jo ikke mange timer om dagen. Men det er en fin start for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så flott!! Jeg tror mange vanskelige tanker og psykiske problemer blir forverret av "for god tid til å gruble" og av å være isolert fra "det normale" som arbeidslivet er en viktig del av.

Det høres ut som en veldig lur start å begynne i en redusert stilling.

Kjempemasse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Hei!

Så flott!! Jeg tror mange vanskelige tanker og psykiske problemer blir forverret av "for god tid til å gruble" og av å være isolert fra "det normale" som arbeidslivet er en viktig del av.

Det høres ut som en veldig lur start å begynne i en redusert stilling.

Kjempemasse lykke til!

Tusen takk. Jeg håper du har rett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Så bra da! Gratulerer.

Det blir sikkert ok for deg å snakke om vær og vind, og TV programmer- og ellers alt mulig feks i pausen. Veldig bra. Tror absolutt det er bra for det du beskriver som tankespinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette synes jeg var svært hyggelig å lese!

Tror det vil være til god hjelp for deg å ha en liten jobb hvor sannsynligvis vil oppleve mestring og glede over å "fungere" i samfunnet,

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Kjempeflott! Arbeid er den beste medisin sies det :))

Takk. Får håpe at det stemmer da:-) Trenger det! Er lei av meg selv, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jente31

Dette synes jeg var svært hyggelig å lese!

Tror det vil være til god hjelp for deg å ha en liten jobb hvor sannsynligvis vil oppleve mestring og glede over å "fungere" i samfunnet,

Lykke til:-)

Tusen takk frosken.

Ja, jeg tror nok at det er viktig, man føler seg bedre.. Bare jeg ikke "møter veggen" på nytt. Men nå vet jeg jo mer enn jeg gjorde før. Skal iallefall gjøre det jeg kan for å unngå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Så bra da! Gratulerer.

Det blir sikkert ok for deg å snakke om vær og vind, og TV programmer- og ellers alt mulig feks i pausen. Veldig bra. Tror absolutt det er bra for det du beskriver som tankespinn.

Takk :-)

Jeg håper du har rett, du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Androdine

Gratulerer så mye :)

Så flott at du har fått en jobb som virker passelig overkommelig akkurat nå. Sikkert lurt å begynne i det små:) Håper den vil gi deg masse inspirasjon og mestring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...