Gå til innhold

Utlandet


nick

Anbefalte innlegg

I dag er jeg i utlandet. Det har jeg forsåvidt vært i flere år, men dette er mere utenlandsk enn det meste jeg har vært borte i.

Jeg tror jeg er den eneste hvite personen blandt 250000?, eh, fargede. Gata stopper nesten opp i beundring av denne lyse, fantastiske åpenbaringen.

Og det er ganske greit, for å komme seg over gata kan ta uant lang tid, uhyggelig trafikk, forurensning, tiggere og konstant tuuut, tuuut.

Hadde det ikke vært for Pizza Hut (!), så tror jeg jeg ville daua av sult. Verken jeg eller magen min er særlig romatisk innstillt til lokal cusine med innbakt diaremorro.

Baren er ikke bygget enda, så takk Allah for laptop og complimentary internett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du stikker innom og avgir rapprot! :-)

jeg har selv opplevd å være turistattraksjon på ferie, og det er en merkelig følelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du stikker innom og avgir rapprot! :-)

jeg har selv opplevd å være turistattraksjon på ferie, og det er en merkelig følelse:-)

Jeg har opplevd noe lignende i andre deler av verden, men ikke at folk stiller seg opp en meter foran deg og glaaaner helt til du stikker av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd noe lignende i andre deler av verden, men ikke at folk stiller seg opp en meter foran deg og glaaaner helt til du stikker av.

Det er vel litt som i en Filmavisen-snutt fra 40-50-tallet: De viser en reportasje fra 17. mai-feiringen i Oslo.

Plutselig sier kommentatoren: "Å heisann! der har vi jo en neger!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt som i en Filmavisen-snutt fra 40-50-tallet: De viser en reportasje fra 17. mai-feiringen i Oslo.

Plutselig sier kommentatoren: "Å heisann! der har vi jo en neger!"

*Flirer* Det er tendens til 17 mai tog her også. Tidvis har jeg en hale av tiggere etter meg. Boss, boss, money, money. Så får man æren av å se på ettåringen som er med mor på jobb.

Det gikk strømmen igjen. Det skjer en gang i timen ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du får nyte beundringen mens du kan! ;) Jobbreise, eller feil ferievalg siden du er takknemlig for pizza og pc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, du får nyte beundringen mens du kan! ;) Jobbreise, eller feil ferievalg siden du er takknemlig for pizza og pc?

Du kan trygt gå ut fra at jeg ikke er på ferie. Seriøst, hadde jeg i et anfall av galskap dratt hit på ferie så ville jeg kjørt 100 meter bort fra flyplassen (som ikke ser så ille ut), bedt sjåføren gjøre en u-sving, og hoppet på første fly ut.

Dersom man ikke har en eller annen syk interesse for båtvrak så er det ikke mye å gjøre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt gå ut fra at jeg ikke er på ferie. Seriøst, hadde jeg i et anfall av galskap dratt hit på ferie så ville jeg kjørt 100 meter bort fra flyplassen (som ikke ser så ille ut), bedt sjåføren gjøre en u-sving, og hoppet på første fly ut.

Dersom man ikke har en eller annen syk interesse for båtvrak så er det ikke mye å gjøre her.

Jeg er ikke det minste nysgjerrig på hvor du er...........................................................................................................................................NOT!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

*Flirer* Det er tendens til 17 mai tog her også. Tidvis har jeg en hale av tiggere etter meg. Boss, boss, money, money. Så får man æren av å se på ettåringen som er med mor på jobb.

Det gikk strømmen igjen. Det skjer en gang i timen ca.

*nysgjerrig*

hvor i verden er du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trygt gå ut fra at jeg ikke er på ferie. Seriøst, hadde jeg i et anfall av galskap dratt hit på ferie så ville jeg kjørt 100 meter bort fra flyplassen (som ikke ser så ille ut), bedt sjåføren gjøre en u-sving, og hoppet på første fly ut.

Dersom man ikke har en eller annen syk interesse for båtvrak så er det ikke mye å gjøre her.

Får håpe jobben din er fort gjort da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...