Aramir 275 0 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har avtalt med psykiateren min å kutte alle medisiner (litium, Lamictal og Risperdal) for å se om jeg kan klare meg uten. Jeg skal selvfølgelig trappe ned forskriftsmessig. Noen her inne som har erfaring med dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Androdine 0 0 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Skal du kutte ut alle medisiner på en gang? Syntes det hørtes litt brutalt ut jeg da. Hva med å slutte med en etter en medisin? At du først slutter med en, ser om du tåler det, for så å begynne å trappe ned på neste? Det er i alle fall det legen har anbefalt meg da jeg ville slutte. Men nå vet jeg ikke noe om deg og din situasjon. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei 3 048 0 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Høres da bra ut å kutte ut medisin. Det er jo det beste om man klarer seg uten. Jobb heller med tankene dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Innen tre mnd er du innlagt. Kutt i det minste en medisin av gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.