Gå til innhold

Kan man få sopp av canesten?


Gjest nå klør det

Anbefalte innlegg

Gjest nå klør det

Ja, kan man faktisk _få_ sopp av Canesten? For et par dager siden begynte jeg å klø bittelitt nedentil. Har hatt sopp før og det var ikke på langt nært så ille som sist, men jeg gadd ikke ta sjansen på at det skulle forverres så jeg tok likegjerne en canestenkur (pille + krem). Men jeg synes faktisk det bare har blitt verre de to siste dagen, altså etter at jeg tok canestenkuren. Er dette normalt? Eller kan canesten ha forverret tilstnden, dersom jeg kanskje ikke egentlig hadde sopp da jeg tok den?

En ting til, jeg hadde sex for rundt 2 uker siden, dersom det var sopp jeg hadde, er det sannsynlig at det er han som smittet meg? Selv om det tok rundt 2 uker før det ga utslag? Hvor lenge skal man forresten vente med sex etter å ha tatt kuren? (har kastet bruksanvisningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...