Gå til innhold

Til Thailand i februar med barn...


drajaba...

Anbefalte innlegg

Vi planlegger en tur til Thailand i februar med ei jente på 6 år. Vi trenger tips vedr, fine steder, hoteller osv. Er det noen her som har noen gode erfaringer og dele med oss? Jeg har sjekket litt på sidene til Ving og Saga og ser at turen kommer på ca. 35000 hvis vi skal bo på et fint hotel. Jeg synes det er dyrt, men det er kanskje det en må betale? Vi har tenkt å være i 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spørs hva dere liker det :-) Har dere tenkt noe spesielt sted i Thailand? Er det kun avslapping, sol & bad?

Vi har likt oss godt både på Kata Beach Resort, Kata og Ao nang Village, Krabi.

Ang pris har vi alltid sydd sammen turene våre selv, ved å bestille fly & hotell hver for seg - mye billigere enn charter - både pris og komfortmessig.

Thailand er et enkelt land å reise rundt i.

God planlegging & god tur!

Kjekke forum:

http://www.travelforum.org/thailand-siam/main.html

www.thaiforum.no

www.asiaforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4barns mor-77

Jeg var på Koh Samui i fjor... Helt fantastisk!

Baan Talay Rasort var kjempefint, ligger litt i utkanten av Chaweng beach, som er en skikkelig, ordentlig turist-plass...

Vi kjøpte kun flybilettene på forhånd. (kanskje litt "skummelt" med barn?) Men i Thailand betaler du kun pr rom/bungalow. Ikke pr person som her i Norge. Når man bestiller via reisebyrå her hjemme, tar de også betalt pr person. Så bestill isåfall hotell på forhånd via nettet. Da skal du få riktig pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...