Gå til innhold

Alvefolket


Gjest Wolverina

Anbefalte innlegg

Gjest Wolverina

Da jeg var lita begynte jeg å samle på disse paperback-bladene og klarte å samle sammen en god del, men mangler en del fortsatt i en serie på 28 stk. Søker på nettet men det ser ikke ut til at de er å få tak i der heller, er det noen som veit noe om det eller har blader å selge meg??

Håper håper!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolverina

Serieforlaget gir ut en serie nå

http://www.serie.no/default.asp?ID=482&catID=213&productName=Alvefolket

I tillegg kan du kjøpe bøker fra bl.a. http://www.elfquest.com/, men disse er da på engelsk.

Oki :) Står litt lite info på serier.no.....tror du de er vanlige bøker, eller som en tegneserie,slik de skal vere ? får sjekke litt mer.... Kan jo skrive til de og spør om det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få tak i komprimerte bøker på www.avalon.no.

Der kjøpte jeg mine. Der får du flere av heftene samlet i en bok. Tror det er noe som 4 hefter i en bok. Koster litt mer, men er greit å ha de samlet ettersom serien er så lang.

Men bøkene er i svart/hvitt da. Ikke at det plaget meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Oki :) Står litt lite info på serier.no.....tror du de er vanlige bøker, eller som en tegneserie,slik de skal vere ? får sjekke litt mer.... Kan jo skrive til de og spør om det er mulig :)

Har kjøpt dem selv, og ja det er tegneserier. Husker denne serien gikk i fantomet for maaaaange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...