Gå til innhold

Spesiell mannlig ejakulasjon


Gjest Spruter'n

Anbefalte innlegg

Gjest Spruter'n

Jeg er en mann på 39 som har et aktivt sexliv med min samboer. I går opplevde jeg for annen gang i mitt liv en helt spesiell orgasme. Første gangen var for 18 år siden. Dama ga meg heftig oralsex og brukte munnen sin til å lage mye vakuum. Nesten uten forvarsel fikk jeg en kraftig orgasme som lignet ganske mye på en vanlig orgasme, men ejakulasjonen var helt annerledes. I det øyeblikket jeg ikke lenger kunne holde tilbake, kjentes det ut som en ukjent "sluse" åpnet seg. I stedet for støtvise spruter med sperm, kom det en klar og tynnere væske i en jevn strøm. Spruten minnet mye om følelsen av å urinere. Dette kom overraskende på dama mi også, og hun kom uforvarende til å svelge litt av væsken. Hun mente det var en litt seig væske som ikke smakte sæd. Det kom ganske store mengder væske, og jeg klarte ikke "å skru av krana" før det var gått 3-5 sekunder. Vi er litt bekymret for at det var urin, men samtidig er jeg litt tvilende til det. Hva skjedde? Og hva slags væske var det som lagde stor våt flekk på lakenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Det var neppe urin som kom, siden urin vanligvis ikke får passere så lenge penis er erigert. Det er mulig det var væske fra for eksempel Cowpers kjertler, som ofte er seigere enn vanlig sædvæske, eller at det var ren prostatavæske som kom og at bekkenbunnsmusklene ikke var aktivert på vanlig måte. Det er disse musklene som vanligvis pumper støtvis når mannen får orgasme. Hvor kraftig disse musklene pumper avgjør også hvor langt mannen spruter. Noen hevder orgasmen de får om han blir stimulert i analen eller i mellomkjøttet (mellom anus og pungen) kjennes sterkere og er annerledes enn om bare penis blir stimulert, fordi da også mannens G-punkt dvs prostatakjertelen blir ekstra stimulert. Kan det være en slik orgasme du opplevde? Uansett ta det hele som en god opplevelse og fryd deg over at det er mange måter å nyte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...