Gå til innhold

salviete?


Gjest Litt desperat nå...

Anbefalte innlegg

Gjest Litt desperat nå...

Har noen her drukket salviete i forbindelse med prøving? I så fall, hvilke mengder, et glass om dagen eller mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal salviete ha noe å si for fruktbarhet eller? Har du andre slike kjerringråd eller? Vi har bare sex vi... -Og så har jeg prøvd å holde meg i senga en stund etterpå så det ikke bare renner ut igjen med en gang.. Men, har ikke lyktes så langt..

Hostesaft, når var det man skulle drikke det? I forbindelse med befruktning eller var det fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fra meeg

Skal salviete ha noe å si for fruktbarhet eller? Har du andre slike kjerringråd eller? Vi har bare sex vi... -Og så har jeg prøvd å holde meg i senga en stund etterpå så det ikke bare renner ut igjen med en gang.. Men, har ikke lyktes så langt..

Hostesaft, når var det man skulle drikke det? I forbindelse med befruktning eller var det fødsel?

''Hostesaft, når var det man skulle drikke det? I forbindelse med befruktning eller var det fødsel?''

I forb. med eggløsning, ettersom noen mener at slimoppløsende hostesaft skal gjøre det lettere for sæden å slippe gjennom eggløsningsslimet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...