Gå til innhold

Lese teori (bil) hvor mye?


Gjest veien til førerkortet

Anbefalte innlegg

Gjest veien til førerkortet

Hvor mye tid må man regne med å bruke til å lese til teoriprøven klasse B?

Er jevn lesing i 1 måneds tid tilstrekkelig? (2 timer +/- hver dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale deg først og fremst å øve ved å gjøre oppgaver og svare på spørsmål . Vil si at det er en mer effektiv måte å lære på enn å bare lese lese lese. Men arbeide aktivt med stoffet. Også i forbindelse med øvelseskjøring og sånt og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kate-74-

Du kan gå inn på teoritentamen.no og prøve deg på en teoriprøve der.Koster 30 kr pr prøve.Da ser du hva du har feil og trenger å lese mere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg hjelper det ikkebare å lese, men jeg må skrive notater for at det skal sitte. Hadde en notatbok som jeg noterte de viktigste tingene i, + jeg jobbet litt med opppgaveheftet. Tok frivillig teorikurs (trengte ikk det da jeg tok lappen for par år siden). Jeg sto med glans på første forsøk, fyllesjuk og jævlig. :) Så det er jeg fornøyd med, verre med oppkjøringa som ikke satt i boks før 3. gang. :(

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel komme an på hvor raskt en tar lærdom. Veldig forskjellig fra menneske til menneske.

Jeg las gjennom boken 2 ganger, pugget litt og hadde ikke teorikurs. Jeg sto med glans! =) Så det er forskjellig fra person til person. Nå har jeg begynt på kl. CE.. =)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...