Gå til innhold

hodepine og væromslag


Gjest elendig dag:o(

Anbefalte innlegg

Gjest elendig dag:o(

Jeg har en dundrende hodepine i dag. Har ikke hatt det på en stund og skjønner ikke helt hvorfor. Et stort væromslag e rpå vei, og jeg lurer på om det er flere her som har følt slike ting har hatt en påvirkning på hodepine, muligens migrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også vært dårlig i hodet i dag. Jeg måtte for første gang på to år, ty til en tablett. Det var nok lummert, og det kom noen kraftige regnbyer. Jeg var svett og følte meg helt elendig. Måtte likevel jobbe, da jeg hadde utrolig mange hastesaker. Til slutt måtte jeg bare si at noe fikk bero til i morgen, jeg orker ikke mer.

Rit... tablett, har noen hørt om den, forresten. Det var eneste tablett jeg fant i jobbapoteket, tablettene lå ikke i eske en gang. En kollega hadde tatt sjansen på tabletten i går, og han overlevde. Den hjalp iallfall meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...