Gå til innhold

Et hyggelig forum kun for voksne


Gjest et medlem

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Enig i at det er masse hyggelige folk der, men jeg klarte desverre ikke å venne meg til oppsettet :-(

Prøvde meg der inne i noen uker, men følte at forumet ble veldig uoversiktlig (sikkert fordi jeg ikke klarte å bli vant..).

Jeg trives bedre og bedre her på nye DOL, så jeg tror nok jeg forblir trofast her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger da ikke å være noe motsetningsforhold mellom det. Man kan mislike dette reklamefremstøtet og likevel like avkroken veldig godt.

Hvordan er forresten formen? ;-)

Hm, syns det var noe snoddig med hele greia..

Formen, vel, vet ikke. Se tråd på graviditet =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et medlem

Så bra jeg kanskje tar feil da, da kan du vel skrive under med ditt eget nick....det var det jeg ba om for å få mine antakelser avkreftet. Vil du ikke gjøre det her, så send meg gjerne en pm på avkroken, jeg har ikke tenkt å henge deg ut :o)

Nei, April, det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg har fått nok av mistenkeliggjøring og skittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Eh, hva er dette slags trolling da? Først disser du tråden, og så forsvarer du de med nebb og klør i to andre innlegg?

Hei!!

Hvordan går du med deg? Sjeldent å se deg nå..

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1182512088' post='3632496]

Hei!!

Hvordan går du med deg? Sjeldent å se deg nå..

*Klem*

Hellu!

Hoppet innom igjen nå når det har blit kjempefint her igjen. Er du på avkroken eller? Jeg har det bra vettu, og som du så bærer jeg (forhåpentligvis) på en liten en også.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelica :o)

Hellu!

Hoppet innom igjen nå når det har blit kjempefint her igjen. Er du på avkroken eller? Jeg har det bra vettu, og som du så bærer jeg (forhåpentligvis) på en liten en også.. =)

Så koselig :)

Jeg er på avkroken, ja. Stikker du innom eller?

Er mulighet for å sende Personlige Meldinger der. Kan være litt greit :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er medlem, og det er hyggelig nok der til tross for at jeg synes det er rotete og ganske håpløst å finne dit man vil.Men altså, jeg synes det er ufint å bruke dol for å reklamere for avkroken. Skal man gjøre det bør det gjøres diskret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...