Gå til innhold

å ekspedere kunder med niqab/ansiktsslør


Gjest Folk med ansiktsslør

Anbefalte innlegg

Gjest Folk med ansiktsslør

Jeg var på helsekost og skulle ha en vare. Ekspeditøren holdt på med en kunde som skulle ha råd om et kostholdstilskudd. Hun var kledd i niqab, det eneste som var synlig var øynene hennes, hun hadde svarte hansker på hendene.

Det var så absurd å være vitne til. Det minnet meg om spøkelsesleken vi lekte når jeg var barn. Jeg fikk så lyst til å fjerne sløret for å se hvem som var inni. Jeg ble så opphengt i det.

Hadde dere blitt distrahert om dere skulle ekspedere noen i niqab?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det hadde jeg ikke

Det var kunden som hadde Niqab:)

Åååå... Da tror jeg ikke at jeg hadde reagert så veldig. Synes jo det er helt pussig de greiene der, men det får så være. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest god helg

Nei, jeg hadde ikke blitt distrahert. Det er da ikke noe uvanlig syn.

Jeg har aldri sett noen i det her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det. Det er jo ikke et uvanlig syn men jeg har aldri snakket med noen som har brukt det. Det innbyr ikke akkurat til en liten smalltalk med det plagget på.

Vi har flere i bakgården og jeg innrømmer at jeg ikke ser forskjellen på dem enda de har bodd her en stund. De er høye, slanke med brune øyne alle sammen. De har aldri forsøkt å hilse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det. Det er jo ikke et uvanlig syn men jeg har aldri snakket med noen som har brukt det. Det innbyr ikke akkurat til en liten smalltalk med det plagget på.

Vi har flere i bakgården og jeg innrømmer at jeg ikke ser forskjellen på dem enda de har bodd her en stund. De er høye, slanke med brune øyne alle sammen. De har aldri forsøkt å hilse heller.

Syns å huske fra et intervju jeg lese i en avis at de følte det var som å gå med en usynlighetskappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å huske fra et intervju jeg lese i en avis at de følte det var som å gå med en usynlighetskappe.

Det tror jeg på. Jeg ser dem liksom bare når jeg ser dem komme gjennom bakgården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer glatt at det hadde vært kjempevanskelig jeg. Jeg liker å se ansiktet på den jeg snakker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...