Gjest hmmmmmmmmn.......... 0 0 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 I kontaktannonser søker enkelte etter en ukomplisert partner. Hvordan kan man beskrive en som er ukomplisert? Gjelder dette vaner, konflikter, egne meninger osv.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket 2 741 0 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vil tolke det som en som ikke har noe bagasje med seg inn i et forhold og som er lett å lede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest præhæ 0 0 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 En som nikker og smiler og sier "Ja, helt enig". (En man får lite konflikter med.) Jeg hadde styrt unna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt 0 0 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det må være en sånn som meg. Jeg er utrolig grei, lett å forstå og lite komplisert av meg. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nhd 260 0 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Med det forstår jeg stabilt humør, ikke konfliktsøkende, tar ikke ting i verste mening, lite potensiale for forurettethet, må ikke snakke ut om alt alltid og hele tiden. Har evne til å glede seg over livet slik det faktisk er. Aksepterer at livet har tunge stunder uten at det gjøres mye ut av dette. Synes at de fleste andre er ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.