Gå til innhold

Oslo reptilpark


morsan

Anbefalte innlegg

Er det stedet verdt et besøk også når det ikke er foringstid? Eller ligger reptilene og slumrer og gjemmer seg bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bare vært der utenom foringstid. Ungene elsker det.

Når det er få besøkende der, hender det at de tar dyrene ut av burene. Guttungen fikk holde en øgle, og var svært fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare vært der utenom foringstid. Ungene elsker det.

Når det er få besøkende der, hender det at de tar dyrene ut av burene. Guttungen fikk holde en øgle, og var svært fornøyd.

Wow, så spennende!! :-)

Jeg tenkte faktisk på deg da jeg la inn dette spm, for jeg mente å huske at du en gang hadde snakket om at dere hadde vært der! :-)

Hvor lang tid sånn cirka bør man regne med å bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så spennende!! :-)

Jeg tenkte faktisk på deg da jeg la inn dette spm, for jeg mente å huske at du en gang hadde snakket om at dere hadde vært der! :-)

Hvor lang tid sånn cirka bør man regne med å bruke?

Jeg husker egentlig ikke... det kommer litt an på barna.

Jentungen min satte seg foran krokodillen og bare så og så. Den lå der, og kom opp for å puste en gang hvert tiende minutt cirka.

Men lokalet er mye mindre enn jeg hadde ventet. "Park" er et nokså misvisende ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker egentlig ikke... det kommer litt an på barna.

Jentungen min satte seg foran krokodillen og bare så og så. Den lå der, og kom opp for å puste en gang hvert tiende minutt cirka.

Men lokalet er mye mindre enn jeg hadde ventet. "Park" er et nokså misvisende ord.

"Men lokalet er mye mindre enn jeg hadde ventet. "Park" er et nokså misvisende ord."

He he, men egentlig ikke overrasket over at du sier det, geografien tatt i betraktning;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer action under foringen, men også mer folk. Det kan bli litt trangt, så det er ikke noe lurt sted på en ekstra varm dag.

De tar ut enkelte dyr og lar publikum holde dem i forbindelse med foringen også. Sønnen min holdt et eller annet slangliknende ifjor.

Vi har vel aldri vært der mer enn en times tid, men min sønn er ikke av den typen som studerer ting lenge. Vi ble nok lengst da det var foring involvert, selv om vi hadde vært der før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mer action under foringen, men også mer folk. Det kan bli litt trangt, så det er ikke noe lurt sted på en ekstra varm dag.

De tar ut enkelte dyr og lar publikum holde dem i forbindelse med foringen også. Sønnen min holdt et eller annet slangliknende ifjor.

Vi har vel aldri vært der mer enn en times tid, men min sønn er ikke av den typen som studerer ting lenge. Vi ble nok lengst da det var foring involvert, selv om vi hadde vært der før.

Takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...