Gå til innhold

Arvelig livmorkreft


Gjest Usikker 38 år

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker 38 år

Vi har arvelig livmorkreft i min familie.Jeg og min søster har arvet dette.Vi har vært på Radiumhospitalet til sjekk og har fått påvist en gen feil som tilsier at jeg har stor mulighet til og få kreft i livmoren.Den samme genfeilen gjelder også kreft i tarm,da dette har en sammenheng.Jeg er til sjekk1 gang i året hos gynekolog og det er enda ikke oppdaget noe enda.Min søster(42 år) har nettopp fjernet livmoren(hun syntes det var best)og der fant de mange knuter og full celleforandring.Dette har satt mine tanker i gang på om jeg også skal gjøre dette,jeg er 38 år har to barn og ingen planr om og få fler barn.Føler at jeg er i villrede for jeg hadde egentlig ikke planer om og gjøre dette før jeg var over 40 år men nå er jeg usikker veldig usikker.Hva anbefaler du? På Radiumen sa de at det er ikke spørsmål om om dere vil få kreft men heller om når...og da har jeg jo egentlig ikke noe valg. Hilsen Usikker 38 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...