Gå til innhold

brent barn... ang love og slikt


Gjest wonderinggirl

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg er nå forelska i en mann. Det kan virke som at der er noe fra hans side også.

MEN: For noen mnd`er siden kom jeg meg endelig over en voldsom forelskelse som hadde vart i nesten 2 år. Jeg har aldri vært så forelska før, og jeg trodde lenge at han var interessert i meg også. Han var så hyggelig med meg, svarte alltid på sms, kom bort til meg, smilte og jeg følte også at han titta en del på meg når han var litt lenger unna. Men jeg trodde at han bare var den litt mer sjenerte typen, siden han ikke tok sånn konkret initativ. Alle oppmuntret meg til å ta initativ, og sa at han er nok keen på den, han er bare sjenert. Så jeg fikk nok mer forhåpninger enn jeg skulle hatt, for plutselig en dag fikk jeg høre at han hadde invitert ei anna jente ut på date. Så da var han visst ikke så sjenert allikavel. Jeg ble egentlig ganske knust da jeg fikk høre det. men kom meg over det etter en god stund. Nesten det samme skjedde i en annen forelskelse jeg hadde, bare at da inviterte han venninna mi ut på date.

Nå er jeg så livredd for å gjøre samma feilen igjen. Jeg føler at det er noe mellom meg og denne mannen. Måten han snakker til meg på og måten han ser på meg på, vet ikke, vanskelig å forklare. Ååå jeg er så redd! Redd for å bli knust atter en gang. Jeg vet ikke hvordan jeg skal overvinne frykten. Brent barn skyr ilden...

Råd anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Det som slo meg er; visste de du var forelsket i med sikkerhet at du var interessert? Det er alltid lettere å ta kontakt med noen man føler at man med sikkerhet får ja fra.

Ikke gi opp! Ta sjansen og vær litt mer frempå neste gang. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...