Gå til innhold

Hjelp, virus....!


Gjest ev:m

Anbefalte innlegg

Jeg antar jeg har fått virus, spyware eller noe annet dritt på PCen fordi den slår seg av og på igjen med jevne mellomrom!

Nå har jeg kjørt Ad-Aware, CCcleaner og diverse programmer og slettet noen spyware men problemet er der fortsatt. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt alt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Det trenger slett ikke være noe virus, men kan skyldes f.eks. at prosessoren blir for varm. Dette skyldes sannsynligvis at vifta ikke fungerer godt nok (den kan være full av støv) eller at den ikke fungerer i det hele tatt.

Har du åpnet kabinettet og inspisert alle viftene? Kjennes harddiskene varme ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger slett ikke være noe virus, men kan skyldes f.eks. at prosessoren blir for varm. Dette skyldes sannsynligvis at vifta ikke fungerer godt nok (den kan være full av støv) eller at den ikke fungerer i det hele tatt.

Har du åpnet kabinettet og inspisert alle viftene? Kjennes harddiskene varme ut?

Hmm. Har ikke nok peiling til at jeg tør skru den frahverandre. Men jeg har tenkt over at PCen blir innmari varm etter å stått på kort tid. Nå får jeg den ikke opp å gå i det hele tatt (skriver fra en lånt PC), og får ikke kjørt antivirus, recovery eller gjort noe so helst. Får bare levere den på service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Hmm. Har ikke nok peiling til at jeg tør skru den frahverandre. Men jeg har tenkt over at PCen blir innmari varm etter å stått på kort tid. Nå får jeg den ikke opp å gå i det hele tatt (skriver fra en lånt PC), og får ikke kjørt antivirus, recovery eller gjort noe so helst. Får bare levere den på service!

Er det en bærbar PC? I så fall er det lett å kjenne om den er for varm.

Du kjenner ingen som har litt peiling på PC? Det er ikke farlig å åpne dem opp, ingen fjærer eller deler som hopper ut og forsvinner. Vifter med mye støv og som dermed ikke kjøler noe særlig har ødelagt mange PCer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...