Gå til innhold

Parkeringsvakter utenfor psyk.poliklinikk


Gjest Androdine

Anbefalte innlegg

Gjest Androdine

Hadde puttet på til kvart over ett. Men måtte ringe legen fordi det hastet så jeg sto fremdeles på parkeringsplassen halv to fordi jeg satt i ti minutter på venting til legekontoret. Plutselig sto der en fyr med mørke solbriller og det så ut som ha fotograferte bilen min eller noe. Jeg turte ikke gå ut og spør i tilfelle jeg hadde oppfattet feil.

Fyren gikk inn i bilen ved siden av og satt faktisk og lo for seg selv. Ikke kunne jeg se at han snakket i mobilen eller noe. Han satt der og lo helt for seg selv. Så dro han.

Lurer på om dette var en eller annen psyko som hadde vært til sin sårt tiltrengte behandling eller om det virkelig var en parkeringsvakt? I så fall hvorfor kom han ikke bort til meg og sa jeg måtte enten putte på mer penger eller flytte meg? Lurer nå på om jeg skal ringe Parkeringsvaktene og spør om vedkommende var parkeringsvakt eller ikke. Jeg vil motsette meg bot uansett, for jeg satt der i bilen for å ringe legen noe som hastet, jeg satt i ti minutter på venting til legekontoret og man kan vel ikke kjøre bil og ringe samtidig. Og jeg visste ikke hvor ellers jeg skulle stå.

Snodig fyr, hehe..han hadde ikke unirom eller noe og ikke festet han noe til ruten min..men likevel..merksnodig var det.

Synes uansett at det er en uting med parkeringsavgifter på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke bot mens du sitter i bilen, hvis det ikke er åpenbart at du gjør det bare for å slippe å betale.

Du får bot der og da, ikke tilsendt i posten.

Parkeringsvakter skal ha uniform eller id eller begge deler.

Siden annenhver person nå går rundt med mobilkamera, kan man lett tenke seg situasjoner der biler o.a. blir tatt bilde av uten noen god grunn.

Både psyke personer og andre kan finne på å småle for seg selv hvis de tenker på noe. Jeg har selv gjort det flere ganger.

Jeg synes ikke du skal tenke mer på dette i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han følte seg litt flau fordi han hadde tatt bilde av en hvor den satt en i bilen? Kanskje han ikke oppfattet det med det samme at noen satt i bilen? Ikke noe å lage stor sak av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke tenk på det

Private parkeringsselskaper har ikke uniformerte vakter.

De fleste sykehus har private parkeringsplasser.

Alle parkeringsselskapene tar bilder av feilparkerte biler når de skriver ut bot, i tilfelle klage.

Antar at han ikke oppdaget deg før han tok bilde, og dermed lo litt når han oppdaget at det satt noen i bilen.

Ikke tenk noe mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...