Gå til innhold

Blitt brun : )


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest D*lilith

Ca en uke tror jeg fargen vanligvis varer. Den går jo gradvis av i løpet av den uka.

Så kjipt,det var jo lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt spray tan én gang, og det er nok for meg! :-(

Jeg ble jo fin og brun med en gang, men den forsvant fort og ga etter noen dager et nesten skitten preg, før den ble helt borte.

I tillegg hadde hun dama som spraya meg (manuell spraying) sprayet også på helene mine, og det så ikke pent ut med sandaler når du er dødsbrun på helen og nederst på foten! :-(

Heretter brukes kun Dove mildt brunende lotion:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Jeg har tatt spray tan én gang, og det er nok for meg! :-(

Jeg ble jo fin og brun med en gang, men den forsvant fort og ga etter noen dager et nesten skitten preg, før den ble helt borte.

I tillegg hadde hun dama som spraya meg (manuell spraying) sprayet også på helene mine, og det så ikke pent ut med sandaler når du er dødsbrun på helen og nederst på foten! :-(

Heretter brukes kun Dove mildt brunende lotion:-)

Jeg har fargen fremdeles,men den forsvinner vel snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg var veldig fornøyd

Jeg har fargen fremdeles,men den forsvinner vel snart...

Det skjer ganske plutselig, at det begynner å forvinne og bli skjoldete, da er det bare en ting å gjøre, inn i dusjen og skrubbe løs. Grov klut eller peelingkrem. Hvor lang tid det tar før det må skrubbes, kommer veldig an på hudtype, hvor mye du har vært i vann, om klær har slitt på fargen osv.

men ikke prøv å forlenge varigheten hvis det først har blitt skjoldete, det blir bare stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg gjorde det en gang i fjor, og var veldig fornøyd et par dager, men fargen varte skuffende kort. Etter en uke var det nærmest borte. Litt dumt også at fargen slites av, en kveld brukte jeg f.eks. et par høyhælte sandaler, da fikk jeg synlige "slitemerker" etter stroppene på vristen og over hælen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det en gang i fjor, og var veldig fornøyd et par dager, men fargen varte skuffende kort. Etter en uke var det nærmest borte. Litt dumt også at fargen slites av, en kveld brukte jeg f.eks. et par høyhælte sandaler, da fikk jeg synlige "slitemerker" etter stroppene på vristen og over hælen.

Jeg fikk "lenkemønster" etter armbåndsuret! ;-) Heldigvis skal jo det normalt være på hele tiden, men lell....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Det skjer ganske plutselig, at det begynner å forvinne og bli skjoldete, da er det bare en ting å gjøre, inn i dusjen og skrubbe løs. Grov klut eller peelingkrem. Hvor lang tid det tar før det må skrubbes, kommer veldig an på hudtype, hvor mye du har vært i vann, om klær har slitt på fargen osv.

men ikke prøv å forlenge varigheten hvis det først har blitt skjoldete, det blir bare stygt.

Godt at noen var fornøyd også da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg fikk "lenkemønster" etter armbåndsuret! ;-) Heldigvis skal jo det normalt være på hele tiden, men lell....;-)

Berre lekkert :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D*lilith

Jeg gjorde det en gang i fjor, og var veldig fornøyd et par dager, men fargen varte skuffende kort. Etter en uke var det nærmest borte. Litt dumt også at fargen slites av, en kveld brukte jeg f.eks. et par høyhælte sandaler, da fikk jeg synlige "slitemerker" etter stroppene på vristen og over hælen.

Det er jo kjipt da at det blir merker : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg har tatt spray tan én gang, og det er nok for meg! :-(

Jeg ble jo fin og brun med en gang, men den forsvant fort og ga etter noen dager et nesten skitten preg, før den ble helt borte.

I tillegg hadde hun dama som spraya meg (manuell spraying) sprayet også på helene mine, og det så ikke pent ut med sandaler når du er dødsbrun på helen og nederst på foten! :-(

Heretter brukes kun Dove mildt brunende lotion:-)

Jeg har brukt dove lotion til kroppen en liten stund. Smurte hver kveld tre-fire dager, så glemte jeg det to kvelder og når jeg skulle smøre igjen ble det bare skjolder. Nå ser jeg helt for jævlig ut. Jeg har den til ansiktet også, den har jeg ikke fått skjolder av, men når jeg renser ansiktet om morgenen så går jo fargen bort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...