Gå til innhold

Farlig?


Gjest D*lilith
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Kan man få blodpropp av å ha vann i kroppen?

Leste det her en plass og jeg har vann i kroppen,tror det er pillene sin feil.

Får også sånn at det "iler" smerte i hode og i leddene,hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D*lilith

Dumt du ikke får svar..skulle gjerne hatt svar selv!

NHD vet sikkert ikke noe om det og heller ingen andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...