Gå til innhold

Hva har du gjort i livet som du ikke er stolt av

Gjest skammer meg
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest skammer meg

Jeg har noen ting i livet jeg skulle ønske var ugjort. En ting er at jeg sluttet å holde kontakt med en jente jeg veldig gjerne skulle hatt kontakt med. Det var en god venninde og hun har nok aldri forstått hvorfor jeg ikke kontaktet henne mer. Ikke jeg heller....

For 10 år siden var jeg au pair hos en familie som også hadde husholderske. Hun fikk sparken fordi jeg la skylden på henne for noe jeg hadde gjort..Ung og usikker som jeg var så jeg dette som den beste løsningen....

Dette er noen av de tingene jeg skammer meg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skamfull som har lært

Latt være å varsle når jeg mistenkte at ei venninne som amma en beibi brukte hasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg drakk meg skikkelig full i byen en gang - var vel 19-20 år. Spydde midt i gågata, og ble nektet adgang til to utesteder.... Det er litt flaut å tenke på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonie

Maange ting, men jeg synes ikke det er vits å dra fram alt sammen her på dol. Jeg prøver så godt det går å fortrenge det meste av det dumme jeg har gjort. Kan jo ikke gjøre noe med det nå allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nei ikke signatur idag

Debutert for tidlig seksuelt (16 år) og har hatt i mine øyne for mange partnere (8).

Stjelt i min barndom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best å droppe nicket nå

Lot meg altfor lenge styre av mine foreldre og andres ønsker før jeg turte å ta et eget valg og trekke meg ut av det kirkesamfunnet jeg var en del av. Jeg er flau over at jeg ikke engang turte å slippe til tanken på å ta et eget valg. Flau fordi jeg føler at jeg helt frivillig gav avkall på mange ting som er helt selvfølgelig å ha gjort som ungdom/ung voksen. Jeg syns dette er litt pinlig å komme inn på ungdomstida når jeg snakker med folk. Unngår temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick

Jeg drakk meg skikkelig full i byen en gang - var vel 19-20 år. Spydde midt i gågata, og ble nektet adgang til to utesteder.... Det er litt flaut å tenke på....

Er du kristen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nei, gi deg da! Sånt noe har vel de fleste av oss gjort en eller annen gang ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Nei, gi deg da! Sånt noe har vel de fleste av oss gjort en eller annen gang ;-))

Å være full har nok de fleste vært(jeg også flere ganger), men å spy midt i gågata har vel ikke alle gjort...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Å være full har nok de fleste vært(jeg også flere ganger), men å spy midt i gågata har vel ikke alle gjort...?

Spøy under bordet på ferga fra sverige til danmark jeg.

Hadde drukket noen elefantøl altfor fort.

Satt ved bordet sammen med han jeg reiste med, og alle bordene rundt oss var også fulle. Og helt, helt plutselig så bare kom det. Rakk ikke å løpe fra bordet en gang.

Uff, pinlig å tenke på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg har ikke gjort det, men har vært sammen med venner som har gjort det... Det aller verste var iallefall en gang ei venninne dro ned buksa og pissa midt på Karl Johan... *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...