Gå til innhold

gravid med Yasmin


Gjest Angieka

Anbefalte innlegg

Gjest Angieka

Hei, Jeg ble gravid selv om jeg brukte p-piller, Yasmin. Jeg tror det har skjedd når jeg var syk i mars og var nødt til å ta antibiotikker. Jeg hadde blødninger som vanlig, derfor har jeg ikke oppdaget graviditeten før nå.(Mulig?) Det er ikke bekreftet av legen endå hvor lenge er jeg gravid. Graviditeten er bekreftet. Jeg lurer på om babyen kunne vært skadet av p-pillen, Yasmin. Jeg sluttet med de med en gang jeg oppdaget graviditeten, men det er snakk om en periode fra 2 uker til 3 månader. Jeg er ekstremt bekymret og setter stor pris for svar, dersom jeg har time hos legen først 9. juli. Tusen takk. Angieka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Hehe, jeg trodde et øyeblikk at en eller annen Yasmin hadde gjort deg gravid ;)

Det er mange som blir gravide med P-piller, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye.. Vet det er lettere sagt enn gjort, men. Håper du får et skikkelig svar fra noen som virkelig _vet_!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det har oppstått så mange graviditeter hos kvinner som bruker p-pille om som fortsetter svangerskapet, at man ville ha oppdaget det om det ga øket risiko for fosterskade, så du kan ta det med ro. Du bør snarest komme til ultralyd så man kan fastslå hvor langt du er kommet på vei, men det vil din lege sikkert ordne med. Lykke til med graviditeten. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anjajo

hei jeg har faktisk blitt gravid med yasmin men jeg ble gravid utenfor livmoren jeg da.

de vet ikke hvorfor,

det var i fjor.

kom deg til legen å sjekk hvor lang tid du er på vei=)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...