Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest undrende

Mitt høyre øye blir av og til vått, såpass at det avogtil og kommer en tåre. Dette er ikke grunnet sinnstilstanden (jeg er altså ikke lei meg)

Når dette skjer så har jeg merket meg at jeg får en "trykkende" følelse på siden mellom øyet og øret litt over en rett linje mellom de to. Noen som vet hva dette skyldes.

Jeg tar og med litt til.

Nederst på høyrehånden min (lillefingeren og bak) så har jeg i perioder en nummen følelse. Noen svar??

Og til sist til legene:

her om dagen så var jeg hos en lege. Jeg dukket opp med mange spørsmål og hadde sagt fra i telefonen at det var flere ting jeg lurte på.

Men på besøket mitt så fikk jeg kun tid til to ting utav flere før jeg fikk beskjed om å gå. Er leger så lei pasienter at dere ikke tar dere litt tid til dem og spør om det er noe mere vi lurer på. Leger er vel der for pasinter og ikke motsatt. Jeg fikk faktisk mere ut av praten med helsesøsteren enn legen, er det slikt det foregår?? Og dette var ikke den eneste legen jeg har fått ett slikt inntrykk av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27928-v%C3%A5tt-%C3%B8ye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi

Allmennleger har som regel et høyt arbeidstempo. 4 pasienter i timen er svært vanlig og av og til mer. Dersom man bruker for lang tid på hver pasient, så blir venterommet fullt av utålmodige pasienter som har ventet for lenge, og disse får igjen for liten tid. Dersom man har mange problemstillinger som ikke har sammenheng, er det ofte nødvendig å bruke flere konsultasjoner for å komme gjennom listen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27928-v%C3%A5tt-%C3%B8ye/#findComment-113506
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...