Gå til innhold

Dere som tar AP


Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Fungerer dere bedre med antipsykotika enn uten?

Jeg har mindre hallusinasjoner men fungerer dårlig i hverdagen,spesielt hvis det blir for mange folk rundt med...takler det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

serenity777

jeg vet ikke om AP hjelper meg eller ikke. Jeg gikk på en liten dose antidepressiv medisin zoloft for tvang. Men det hjalp ikke, så etter å gått å snakka med meg selv og oppført meg slik at andre syntes jeg var merkelig, ble jeg satt på AP. Jeg ble bedre da, men om det er at jeg fikk komme i behandling, eller selve AP vet jeg ikke.

Jeg er lei av å gå på AP, og jeg har sluttet noen ganger på eget initiativ. Ofte har dette sammenheng med mere angst og tvang, men hva som kom først angsten eller medisinkutten.

Jeg gir egentlig opp å finne ut om antipsykotika er noe for meg. Jeg føler jeg får bare at jeg aldir kommer til å utvikle en fast personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BUA notts

jeg bruker ikke AP nå lenger, men jeg gjorde det en periode da jeg var yngre. De hjalp godt og jeg ble veldig dårlig og faktisk...tvangsinnlagt...*rød* da jeg sluttet med dem. Men heldigvis for meg så bruker jeg en medisin som heter litium, stemningsstabiliserende, som hjelper like bra som AP gjorde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

jeg bruker ikke AP nå lenger, men jeg gjorde det en periode da jeg var yngre. De hjalp godt og jeg ble veldig dårlig og faktisk...tvangsinnlagt...*rød* da jeg sluttet med dem. Men heldigvis for meg så bruker jeg en medisin som heter litium, stemningsstabiliserende, som hjelper like bra som AP gjorde:)

Bra du har funnet en medisin som fungerer for deg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

jeg vet ikke om AP hjelper meg eller ikke. Jeg gikk på en liten dose antidepressiv medisin zoloft for tvang. Men det hjalp ikke, så etter å gått å snakka med meg selv og oppført meg slik at andre syntes jeg var merkelig, ble jeg satt på AP. Jeg ble bedre da, men om det er at jeg fikk komme i behandling, eller selve AP vet jeg ikke.

Jeg er lei av å gå på AP, og jeg har sluttet noen ganger på eget initiativ. Ofte har dette sammenheng med mere angst og tvang, men hva som kom først angsten eller medisinkutten.

Jeg gir egentlig opp å finne ut om antipsykotika er noe for meg. Jeg føler jeg får bare at jeg aldir kommer til å utvikle en fast personlighet.

Er ikke lett når det er sånn nei,har igrunn ikke lyst å gå på medisiner jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss vesla

Er ikke lett når det er sånn nei,har igrunn ikke lyst å gå på medisiner jeg heller.

hei!

jeg går på seroquel, mellom 6-800 mg. brukt abilify og.

jeg har mindre hallusinasjoner og de hjelper mot ekle ting og slik, men i hverdagen er jeg nok litt "redusert", husker dårlig og blir sliten fort... men, jeg vet ikke..

jeg tror like gjerne være meg og min tilstand, som medisinene

ser ikke for meg å gå uten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest D*lilith

hei!

jeg går på seroquel, mellom 6-800 mg. brukt abilify og.

jeg har mindre hallusinasjoner og de hjelper mot ekle ting og slik, men i hverdagen er jeg nok litt "redusert", husker dårlig og blir sliten fort... men, jeg vet ikke..

jeg tror like gjerne være meg og min tilstand, som medisinene

ser ikke for meg å gå uten

Dumt det ikke finnes medisiner som hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...