Gå til innhold

piercing i nesa..


meg__123!

Anbefalte innlegg

Jeg tok dette idag, og så etterpå at det ikke var noen "kloss" bak på (inne i nesa).. faller ikke piecingen av da?

Noen som har piercing i nesa her, som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel en sånn slags "krok"?, det hadde jeg iallfall.. den ble vridd på plass:)

krok? er ikke sikker jeg, men jeg kjøpte en litt mindre en idag til senere og den var det bare en bitteliten kul på som sikkert kan gå rett igjennom.. hvordan får man egentlig piercinga ut igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det...jeg hadde ikke noen kloss bak for jeg bare bøyde dobben litt,da holdt den seg på plass.

hvordan klarte du å bøye den ? gjorde du det med en gang du tok den? for det er vel ganske vondt. friøsøren som tok den sa at dobben kunne dette ut om natten om jeg feks kom for mye borte i puten e.l..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

hvordan klarte du å bøye den ? gjorde du det med en gang du tok den? for det er vel ganske vondt. friøsøren som tok den sa at dobben kunne dette ut om natten om jeg feks kom for mye borte i puten e.l..

Jeg bare bøyde den selv og satt den inni med en gang,det var ikke vondt : )

Den kan jo dette ut om den ikke er bøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare bøyde den selv og satt den inni med en gang,det var ikke vondt : )

Den kan jo dette ut om den ikke er bøyd...

hvordan klarte du og sette den inn mens den er bøyd? høres vondt ut, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D*lilith

hvordan klarte du og sette den inn mens den er bøyd? høres vondt ut, hehe

Satt den inn litt sidelengs...neida det var ikke vondt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan klarte du å bøye den ? gjorde du det med en gang du tok den? for det er vel ganske vondt. friøsøren som tok den sa at dobben kunne dette ut om natten om jeg feks kom for mye borte i puten e.l..

Jeg gjorde det i et piercingstudio, fnt en link her, den så ut som de i øverste linje her..

http://www.illusion.no/index?c0=143&c1=445&cat_id=445&level=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig skrue inne i nesa for å holde min på plass men jeg vet at venninna mi går uten.

Uansett ha en ekstra med deg, mister du den gror den utrolig fort igjen, bare noen minutter så er det for seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. min ser ut som en vanlig øredobb, uten sånn "kloss" bak..

rart de ikke har noe kloss, ellers er det vel lett for de å dette av..

Jeg hadde også en vanlig øredobb da jeg tok det, men jeg fikk med kloss. Har du en kloss så putt den på, det mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krok? er ikke sikker jeg, men jeg kjøpte en litt mindre en idag til senere og den var det bare en bitteliten kul på som sikkert kan gå rett igjennom.. hvordan får man egentlig piercinga ut igjen?

Hvis noen har noen gode råd ang dette så tar jeg dem i mot jeg også. Jeg har hatt min i mange år og enda sliter jeg vettet av meg hvis den faller ut. Den med kule er grei nok, det er bare å putte inn men så gror hullet sammen og blir lite og så er det problemer igjen, for meg i hvert fall.

Men jeg har vært på Grønland og kjøpt fra inderne der og de bruker skrue, ikke spør meg hvordan jeg klarer å skru med pinsett..., siste gangen brukte jeg fem timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig skrue inne i nesa for å holde min på plass men jeg vet at venninna mi går uten.

Uansett ha en ekstra med deg, mister du den gror den utrolig fort igjen, bare noen minutter så er det for seint.

hvordan skrue da?

jeg kan vel nesten ikke ta en vanlig øredobb heller inni der.

Skjønner ikke hvorfor det ikke er noen lås på de.

jeg kjøpte en liten dobb igår men den er jo så liten at den kommer til å falle av med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig skrue inne i nesa for å holde min på plass men jeg vet at venninna mi går uten.

Uansett ha en ekstra med deg, mister du den gror den utrolig fort igjen, bare noen minutter så er det for seint.

jeg prøvde å sette på en kloss bak, men det nytter ikke. den er jo så stor. får liksom ikke plass til noe inni der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skrue da?

jeg kan vel nesten ikke ta en vanlig øredobb heller inni der.

Skjønner ikke hvorfor det ikke er noen lås på de.

jeg kjøpte en liten dobb igår men den er jo så liten at den kommer til å falle av med en gang.

Jeg gikk med en vanlig øredobb i flere mnd etterpå.

Du får nok ta deg en tur i en innvandrergullsmed, der har de flere varianter. Den varianten jeg har er hul innvendig og den flate skruen skrues inn fra nesa og inn i den hule stanga på nesepynten. Det kan være greit å skru på den ytterste og holde den i nesa fast med pinsett. Lært av den indiske naboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...