Gå til innhold

Minne fullt(nokia)


Gjest kate-74-

Anbefalte innlegg

Gjest kate-74-

Jeg fikk en nokia 6131 i bursdagsgave for 14 dager siden ,en når jeg årøver å ta bilder kommer det,minnet er fullt.Hva betyr det?.Jeg har bare 5 bilder lagret og har lastet ned 3 sanger men det er alt.Det er jo en del ringetoner og bakgrunnsbilder og skjermsparer på tlf fra før.Må jeg slette disse eller må jeg kjøpe en minnebrikke eller noe å sette inn i tlf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Det står på Nokias side at telefonen har et brukerminne til "galleri og programmer" på 10 MB. Når du har lastet ned 3 sanger vil jeg tro det begynner å bli fullt. Du kan kjøpe et micro-SD kort til den. De kan du i alle fall få med 2 GB lagringskapasitet. Da kan du ha _mange_ sanger og bilder innpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Du må nok ha en minnebrikke i tillegg til telefonminnet. Fulgte det ikke med kameraet?

Det er visst ekstrautstyr på denne telefonen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kate-74-

Jeg satte inn minnebrikke i min med en gang, fordi telefonminnet er så lite.

Hvor mye koster ett sånt minnebrikke?.Den gamle nokia tlf min hadde jo bedre minnekapasitet enn den nye.Hvorfor ønsket jeg meg en sånn dårlig tlf i bursdagsgave :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Hvor mye koster ett sånt minnebrikke?.Den gamle nokia tlf min hadde jo bedre minnekapasitet enn den nye.Hvorfor ønsket jeg meg en sånn dårlig tlf i bursdagsgave :-(

En 2 GB minnebrikke koster ca. 300.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...