Gå til innhold

hjelp. glemt antidepresivan min! er på ferie :o(


Gjest ingen sign.

Anbefalte innlegg

Gjest ingen sign.

jeg er på ferie og jeg har glemt igjen medisinen min (antidepresiva). huff hva gjør jeg jeg har ikke resepten med meg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en uke!

Auda... :-/ Kan du ringe til legen og be ham/henne om å sende en resept? Eller er det noen som kan låse seg inn hos deg og sende noen piller til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen sign.

Auda... :-/ Kan du ringe til legen og be ham/henne om å sende en resept? Eller er det noen som kan låse seg inn hos deg og sende noen piller til deg?

kan be om å få resepten min fakset til apoteket her jeg er. jeg har jo akkurat hentet ut ny medisin også :( men jeg får snakke med apoteket. kansje de hjelper meg demm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingen sign.

Auda... :-/ Kan du ringe til legen og be ham/henne om å sende en resept? Eller er det noen som kan låse seg inn hos deg og sende noen piller til deg?

det har ordna seg!! ha en fin dag :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

ring legen din og be om at resept fakses eller ringes til apoteket der du befinner deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...