Mista nikket Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Det har jeg hoppet over . Er for dårlig vær. Blir hjemme. 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Det har jeg hoppet over . Er for dårlig vær. Blir hjemme. Nei.Har aldri feiret det 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Nei. Hesten løp inn en god slant på travbanen i dag så vi har vært ute og spist middag på hestens regning i kveld. ) Det får være feiringen vår. 0 Siter
frosken Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har gitt opp da mengden regn og knott gjør det mer fristende å forbli innendørs :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Ja, selvsagt har vi feiret St. hans!!!!!! Med stort bål i vannkanten, kveldsbading for de som ville det, chips og brus og grilling av marshmallows :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Vi har feiret helt til nå så vi er godt brisne:)) Har hatt en hyggelig kveld med masse myggspray og godt drikke.. 0 Siter
Gjest St hans er toppers Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Er det noen som feirer det lenger da? Kommer vel an på hvor du bor det? Her ved kysten feirer vi som bare det. Båtkortesje, grilling, bål senere på kvelden. Regnet litt i år, men været kom seg utover kvelden. De som ikke har båt, treffes gjerne i en eller annen hage. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Vi feiret sammen med gode naboer og hadde det kjempekoselig. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Vi var hos våre gode naboer i går. Grillet god mat, koste oss med rødvin, skravlet og koste oss. Barna lekte godt sammen og koste seg. Vi hadde det veldig koslig. Godt med gode naboer. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Feiret skikkelig. Var på festival med blant annet DeLillos og Marit Larsen. Kult! 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Nei. Hesten løp inn en god slant på travbanen i dag så vi har vært ute og spist middag på hestens regning i kveld. ) Det får være feiringen vår. Næh!! Hva er det jeg ser? Gratulerer masse! Kjempegøy at det gikk så bra! Tenker dere koste dere med maten etterpå 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Den ble skikkelig feiret ja Vi ble faktisk over 30stk og ca halvparten var barn Knallvær og godt humør på oss alle. Bålet ble fyrt opp og alle barna var våkne til godt over tolv De som la seg sist (voksne)fikk med seg soloppgangen først. Det var en flott helg ute i skjærgården. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Kommer vel an på hvor du bor det? Her ved kysten feirer vi som bare det. Båtkortesje, grilling, bål senere på kvelden. Regnet litt i år, men været kom seg utover kvelden. De som ikke har båt, treffes gjerne i en eller annen hage. Her i Oslo skjer det ingen ting ) Synes de kunne hatt feiring på Youngstorget jeg, med dans og brosteinsball ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Næh!! Hva er det jeg ser? Gratulerer masse! Kjempegøy at det gikk så bra! Tenker dere koste dere med maten etterpå Jepp - det var kjempegøy! Han vant sin største premie så langt! ) Flinke hesten! 0 Siter
Gjest filisofia Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Her i Oslo skjer det ingen ting ) Synes de kunne hatt feiring på Youngstorget jeg, med dans og brosteinsball ;o) Har dere ikke noe slikt som bydelsråd e.l. som kan sette igang med et eller annet da? Må jo være mange som er interessert i det der. Brosteinsball hørtes kult ut. hehe... Bare folk lar stiletthælene være hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.