Gå til innhold

Vokst fra?


Askeladden2007

Anbefalte innlegg

Askeladden2007

Er det noen her som har erfaring hvor dere kan føle at dere vokser fra deres venner? Jeg opplever det nå. Er en gutt på 27 år og føler at jeg vokser fra mine kompiser. Jeg har begynt å tenke på å slå meg ned, mens mange av mine kompiser vil på byen hver helg og drikke etc. Det er ikke det at jeg ikke vil feste eller slikt, men jeg har mere lyst på rolige kvelder hjemme der jeg og vennene mine kan spise sammen og eventuelt se på film eller bare snakke. Der føler jeg at mange av mine kompiser er annerledes. De fleste er på min alder, men de vil ut ofte, og ganske mange ganger på utesteder der det er 20-års grense. For meg blir det litt feil så jeg blir ikke med. Videre har jeg bemerket meg at jeg har mistet kontakten med en del. Den kan jo gjenopptas, men det føler jeg ikke for. Har nettopp fullført 3-årig høyere utdannelse og er helt utkjørt etter diverse eksamener etc. For tiden er jeg for det meste hjemme og bare slapper av, sover mye og ser på tv. Har heller ikke hatt ork til å sosialisere meg, men er en del sammen med bestekompisen min, den eneste jeg føler at jeg ikke har vokst fra.

Noen som har opplevd liknende og har noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du opplever nok en helt naturlig utvikling høres det ut som for meg. Noen opplever det tidlig, noen sent og noen aldri. Sånn er det bare.

Jeg synes du høres ut som en kjekk kar jeg og den rette for deg vil nok dukke opp skal du se. :o) Verken jeg eller kjæresten er av feste-typen, men koser oss hjemme eller sammen med venner, slik som du setter pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Askeladden2007

Du opplever nok en helt naturlig utvikling høres det ut som for meg. Noen opplever det tidlig, noen sent og noen aldri. Sånn er det bare.

Jeg synes du høres ut som en kjekk kar jeg og den rette for deg vil nok dukke opp skal du se. :o) Verken jeg eller kjæresten er av feste-typen, men koser oss hjemme eller sammen med venner, slik som du setter pris på.

Ja, du har nok rett der. Jeg kan gjerne feste en gang iblant, men ikke hver eneste helg. De vennene jeg har nå er greie, men jeg føler at jeg ikke henger på geip med de. Jeg kan gjerne ta en kveld hjemme, slappe av med en vin og se på tv, eller bare snakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har nok rett der. Jeg kan gjerne feste en gang iblant, men ikke hver eneste helg. De vennene jeg har nå er greie, men jeg føler at jeg ikke henger på geip med de. Jeg kan gjerne ta en kveld hjemme, slappe av med en vin og se på tv, eller bare snakke.

I etasjen under oss bor broren til kjæresten min og der var det vorspiel i går og jeg sa at han bare måtte gå ned og ta en prat og en øl med gutta om han ville, men det var han blitt for gammel til påsto han. Så da klokka ble 23 ruslet vi til sengs og lå og leste mens ungdommen under dro på fest! *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...