Gå til innhold

bibben


Gjest xbellax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Ja, det har holdt på å gå helt til h..... men det var kanskje ikke det du mente.

ikke helt..tenkte mer i retning av et annet land. fikk så rar følelse av at noe var galt siden jeg ikke har hørt fra deg på en stund. sender du en mail når du finner litt krefter? jeg sitter på en forbanna øy langt ut i gokk, men jeg skal ro hjem i morgen den dag -jeg makter ikke en dag til med "begrensede" kommunikasjonsmuligheter" og uten latte! mailer deg straks jeg er hjemme. take care.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt..tenkte mer i retning av et annet land. fikk så rar følelse av at noe var galt siden jeg ikke har hørt fra deg på en stund. sender du en mail når du finner litt krefter? jeg sitter på en forbanna øy langt ut i gokk, men jeg skal ro hjem i morgen den dag -jeg makter ikke en dag til med "begrensede" kommunikasjonsmuligheter" og uten latte! mailer deg straks jeg er hjemme. take care.

Hva er det som gjør at deler av norge ikke har skjønt dette med kaffedrikker??? Jeg har nettopp vært på ferie i vest, og fant ikke en eneste kaffebar som laget kaffe med lettmelk - og det selv i en by som har minst to rundkjøringer og et par lyskryss!!!

Kan du tenke deg å være med å støtte folkeaksjonen "latte (med lettmelk) for alle"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har holdt på å gå helt til h..... men det var kanskje ikke det du mente.

Du drikker sikkert ikke nok latte; det er nemlig løsningen på alle de problemer som måtte oppstå i hverdagen.

Håper det går oppover( eller nordover) nå, men hold deg unna turer vestover for der kreves innlevelse på fotballkamper i 3. div i øs pøsende regnvær, og med et par timers kjørevei hver vei...

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Hva er det som gjør at deler av norge ikke har skjønt dette med kaffedrikker??? Jeg har nettopp vært på ferie i vest, og fant ikke en eneste kaffebar som laget kaffe med lettmelk - og det selv i en by som har minst to rundkjøringer og et par lyskryss!!!

Kan du tenke deg å være med å støtte folkeaksjonen "latte (med lettmelk) for alle"?

JAAAAA!! jeg støtter fullt ut!! Kan du begripe at de ikke kan ha latte lettmelk overalt????

om bare jeg kom til makten snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAA!! jeg støtter fullt ut!! Kan du begripe at de ikke kan ha latte lettmelk overalt????

om bare jeg kom til makten snart...

Forventer du at det vil ta lang tid før du kommer til makten?

Dersom du blir allmektig, kan du da sørge for at bilen min slutter å gjøre som den vil?

*lei av å snakke med bildoktoren og få svevende forklaringer som jeg ikke skjønner noe av*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Forventer du at det vil ta lang tid før du kommer til makten?

Dersom du blir allmektig, kan du da sørge for at bilen min slutter å gjøre som den vil?

*lei av å snakke med bildoktoren og få svevende forklaringer som jeg ikke skjønner noe av*

Bella til makten?

:-)))

Tror jeg skal skrive ønskeliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Forventer du at det vil ta lang tid før du kommer til makten?

Dersom du blir allmektig, kan du da sørge for at bilen min slutter å gjøre som den vil?

*lei av å snakke med bildoktoren og få svevende forklaringer som jeg ikke skjønner noe av*

jeg bør da fikse det innen sundag, jeg mener ærlig talt... det er tross alt til alles beste.

er ikke du på hove festivalen og banger til slayer? *knegge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...