Gå til innhold

Voldtatt- sterk lesing.


problemdamen

Anbefalte innlegg

problemdamen

juni 2007

Hei.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver til dere, regner med at jeg ikke får svar.

Jeg er drittlei og fortvilet.

For et år siden ble jeg voldtatt på vinteren, dette var en opprivene sak, jeg hadde klart å legge vekk alle minnene etter overgrepene da jeg var liten.

Så ble jeg voldtatt, men de fant ikke gjerningsmannen, og derfor ble saken henlagt.

Politiet trodde meg ikke, følte jeg, og verre ble det. Jeg fikk meg noen skikkelige smeller og hadde en mengde med purken å gjøre.

Så gikk tiden, tiden leger alle sår heter det, og jeg ble kjent med en mann, Geir, og vi ble kjærester.

I går ringte han og spurte om han kunne komme en tur, vi skulle bare prate, naboene hadde full fest, og mye bråk.

Så vi lukket vinduer og dører og pratet om alt og ingenting.Han jobber innen helsevesnet, og vi snakket litt om hvordan jeg hadde opplevd tiden etter voldtekten, og dette med at jeg ikke følte meg veldig bra behandlet.

Helt uten grunn reiser han seg opp, smeller til meg, knekker brillene mine, slår meg hardt over leppa så den sprekker., kaster seg over meg på nytt og river klærne av meg, voldtar meg på den mest brutale måten, det jeg opplevde for 1 år siden var ingenting. Sier at hvis jeg hyler så vil han drepe meg og hvalpen min. han svimeslår meg, og har knekt to fingre på meg.

Jeg kommer til meg selv, etter 3 timer med brutal behandling, han ser på meg, kaller meg hore, sparker hunden min, slenger 1000 kroner på gulvet og går ut døra, stopper opp å snakker med naboene, og ønsker de en god feiring med måte.

Ute på badet, har jeg en boks med sovepiller, fra i fjor, samt 3 pakker med paracet. Jeg vet at de kan ta livet av meg.

Men jeg orker ikke ringe politiet, for de vil ikke tro meg, jeg har ikke penger til å dra noe sted.

Det verste er at jeg har alarm, men fjernkontrollen er ødelagt så det var ikke mulig for meg å trykke panikkalarmen.

Jeg tenker, hva skal jeg gjøre, ingen vil tro meg, hvorfor skal jeg leve. Hvalpen min kan jeg få noen til å hente, mens jeg er på et annet sted i huset. Naboen min kan ta han.

Jeg kan sette han ut i b¨ånd og så ringe de å be de om å hente han.

Hvorfor skal jeg leve videre, pillene mer eller mindre roper på meg.

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordbærpiken

Du trenger hjelp, en hjelp vi her ikke kan gi deg. Det er fryktelig det du nå har opplevd.

Du kan kontakte voldtektsmottaket på legevakta i Oslo. Det er veldig hyggelige mennesker som jobber der. Om du ikke bor her kan du ringe dem?

Håper virkelig du snakker med noen, og får hjelp, for dette hørtes ut som grusomme opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss vesla

Du trenger hjelp, en hjelp vi her ikke kan gi deg. Det er fryktelig det du nå har opplevd.

Du kan kontakte voldtektsmottaket på legevakta i Oslo. Det er veldig hyggelige mennesker som jobber der. Om du ikke bor her kan du ringe dem?

Håper virkelig du snakker med noen, og får hjelp, for dette hørtes ut som grusomme opplevelser.

du må ihvertfall komme deg til legevakt/lege/sykehus

det er jo helt forjævelig det som har skjedd....

RING ETTER HJELP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest at det går an

Dette var neste merkelig å lese. Nesten som at det ikke kunne være sant. Har han vist tegn på unormal oppførsel tidligere? Lever du i et belastet miljø som gjør at dette gjentar seg? Gå til politiet og voldtektsmottaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...