Gå til innhold

Alkohol hver dag


Gjest alkohol

Anbefalte innlegg

Gjest alkohol

Foreldrene mine drikker litt alkohol hver dag. Dvs kanskje 1 øl eller et glass vin til maten for å kose seg. Det har de gjort så lenge jeg kan huske. Det er vel ikke ille det? Andre som gjør det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liker den kontinentale best

Så lenge det er det ene glasset daglig gjør det vel ikke så mye. Men hvis de i tillegg har en kule i helgene kan det hende det ikke er bra. Å blande den nordiske kulturen med den kontinentale er ikke alltid bra, i hvertfall ikke om man ikke gir slipp på den ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Kan overhodet ikke se noe negativt ved slikt alkoholforbruk, så lenge man vet å begrense seg.

Selv drikker jeg nok i snitt minst et glass hver dag, men fordeler det jo litt annerledes. Drikker sjelden veldig mye (dog enkelte ganger), men tar gjerne et par glass et par ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...