Gjest alkohol 0 0 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Foreldrene mine drikker litt alkohol hver dag. Dvs kanskje 1 øl eller et glass vin til maten for å kose seg. Det har de gjort så lenge jeg kan huske. Det er vel ikke ille det? Andre som gjør det samme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liker den kontinentale best 0 0 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Så lenge det er det ene glasset daglig gjør det vel ikke så mye. Men hvis de i tillegg har en kule i helgene kan det hende det ikke er bra. Å blande den nordiske kulturen med den kontinentale er ikke alltid bra, i hvertfall ikke om man ikke gir slipp på den ene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna 0 0 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg tar et glass vin eller to opptil 3-4 ganger i uka, skulle jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kan overhodet ikke se noe negativt ved slikt alkoholforbruk, så lenge man vet å begrense seg. Selv drikker jeg nok i snitt minst et glass hver dag, men fordeler det jo litt annerledes. Drikker sjelden veldig mye (dog enkelte ganger), men tar gjerne et par glass et par ganger i uken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.