Gå til innhold

nå vil jeg dø..


AnonymAkkuratNå

Anbefalte innlegg

AnonymAkkuratNå

jeg er så sliten. Jeg er så lei av å være trist. Jeg vil bare at en bil skal kjøre meg ned og drepe meg, eller at noen skal komme hit og drepe meg.. jeg vil bare dø nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just little me

hei...

hvordan går det? eller ser jo ut ifra meldingen at det ikke går så bra.

hmm. vet ikke helt hva jeg skal si. har du vært hos ny terapeut?

jeg var hos helsesøstra forrige tirsdag, siste gang på to måneder. det

blir rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

hei...

hvordan går det? eller ser jo ut ifra meldingen at det ikke går så bra.

hmm. vet ikke helt hva jeg skal si. har du vært hos ny terapeut?

jeg var hos helsesøstra forrige tirsdag, siste gang på to måneder. det

blir rart.

hei.. nei, det går ikke så bra, selv om timen hos den nye terapauten gikk veldig fint. Var der på Torsdag. Var bare andre timen hos han, men fikk en tillit til han som jeg ikke har kjent hos noen av de andre jeg har vært hos. Likvel er jeg så nær med å gi opp, jeg vil ikke vente lenger på hjelp. Jeg vl ikke snakke om pappa, jeg vil ikke fortle det til en person til. Jeg skammer meg sånn! Kjempebra at du skal tilbake til helsesøstra! Selv om det er en stund til. Tror du det går bra å vente så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

hei.. nei, det går ikke så bra, selv om timen hos den nye terapauten gikk veldig fint. Var der på Torsdag. Var bare andre timen hos han, men fikk en tillit til han som jeg ikke har kjent hos noen av de andre jeg har vært hos. Likvel er jeg så nær med å gi opp, jeg vil ikke vente lenger på hjelp. Jeg vl ikke snakke om pappa, jeg vil ikke fortle det til en person til. Jeg skammer meg sånn! Kjempebra at du skal tilbake til helsesøstra! Selv om det er en stund til. Tror du det går bra å vente så lenge?

Husk at det bruker å være ekstra tøft når en er i startgropen på å ta fatt på problemene sine.

Det er greit å kjenne på dragning mot død i blant. Vi trenger ikke gjøre det alfor skummelt, det at vi kjenner på det. Tror svært mange av oss her inne har gjort det til tider. Når livet blir for utfordrende er det en nærliggende tanke. Ikke la den skremme vettet av deg.

Kan du sette deg ned å skrive opp noen positve ting på en liste. At det var en bra terapeut for eksempel. Ha noe å gripe fatt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

Husk at det bruker å være ekstra tøft når en er i startgropen på å ta fatt på problemene sine.

Det er greit å kjenne på dragning mot død i blant. Vi trenger ikke gjøre det alfor skummelt, det at vi kjenner på det. Tror svært mange av oss her inne har gjort det til tider. Når livet blir for utfordrende er det en nærliggende tanke. Ikke la den skremme vettet av deg.

Kan du sette deg ned å skrive opp noen positve ting på en liste. At det var en bra terapeut for eksempel. Ha noe å gripe fatt i.

tusen takk for at du bryr deg nok en gang Happiness. Jeg skal faktisk skrive en "positiv-liste" nå. Ønsker meg sol. Sommer er herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Happiness

tusen takk for at du bryr deg nok en gang Happiness. Jeg skal faktisk skrive en "positiv-liste" nå. Ønsker meg sol. Sommer er herlig

Det kan ligge mye godt foran deg. Jeg føler på et vis at jeg ser litt hvor du er hen, fordi du er 18 år og i startgropen på noe som kan få ting til å bli så mye bedre. Du har uendelige muligheter selv om du ikke føler det eller ser det akkurat nå. Men vi som dessverre begynner å bli noen år, dobbelt så gammel faktisk, vet at du kan få det bedre og at det er håp.

Men det skjer ikke alltid helt av seg selv. Man må kjempe det frem når man har vært utsatt for det du har vært. Husk du skal ikke bygge opp alt på en dag. Små skritt, delmål og tålmodighet. Søk hjelp og bruk de som vil hjelpe deg i helsevesenet for alt du kan.

Jeg vet man kan bearbeide overgrep. Jeg ser det rundt meg hos venner og har opplevd det i mitt eget liv. Man glemmer ikke, men det tar ikke hovedplassen i livet. Finnes ingen garantier for noe, men det er grunn til håp.

Ikke alltid skal vi legge like stor vekt på følelsene våre.

Ha en god natt. Håper du får sove.

Vh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just little me

hei.. nei, det går ikke så bra, selv om timen hos den nye terapauten gikk veldig fint. Var der på Torsdag. Var bare andre timen hos han, men fikk en tillit til han som jeg ikke har kjent hos noen av de andre jeg har vært hos. Likvel er jeg så nær med å gi opp, jeg vil ikke vente lenger på hjelp. Jeg vl ikke snakke om pappa, jeg vil ikke fortle det til en person til. Jeg skammer meg sånn! Kjempebra at du skal tilbake til helsesøstra! Selv om det er en stund til. Tror du det går bra å vente så lenge?

hei...

beklager at det tok så lang tid før jeg svarte, men ble litt opptatt og så

bare glemte jeg det.

vet ikke om det går bra, men håper det. jeg savne henne allerede egentlig

men bare fordi det er så lenge til august. jeg fikk en klem før jeg dro, hun

spurte om hun kunne få en sommerklem. jeg ble kjempeglad for at hun

spurte, det var så godt å kjenne noen holde rundt seg.

føler meg veldig alene til tider. moren min er veldig avvisende og faren

min har jeg ikke noe særlig kontakt med.

jeg er redd for å bli for avhengig av helsesøstra på en måte.

skal du på ferie i sommer? prøv å tenk på noe du gleder deg til, kanskje

det hjelper litt.

jeg vil helst bare glemme alt som har skjedd og prøver skikkelig å glemme

det også. helsesøstra mener det vil bli bedre om jeg prater om det og

bearbeider det. jeg tror hun kan ha rett, men jeg klarer ikke åpne meg,

ikke helt ennå.

prøv å tenk på at terapeuten vil hjelpe deg til å få det bedre, det er jo

kjempebra at du føler du har litt tillitt til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...