Gå til innhold

Glemte fradrag og tilbakevirkende kraft???


Gjest frdrag for 3 år

Anbefalte innlegg

Gjest frdrag for 3 år

Har bodd i en annen kommune i tre år og pendler hjem i helgene. I de to siste årene ble jeg obs på at jeg kan søke fradrag for reiseutgifter, slik at jeg har fått for de to siste årene. Nå har jeg oppdaget at jeg også kan søke fradrag for boutgifter som jeg har hatt begge plassene, noe jeg ikke har gjort. Kan jeg søke om dette og tilbakevirkende kraft fra 2004, samt søke for reiseutgifter det første året jeg ikke søkte om? I såfall hvordan går jeg frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Du skriver brev til ligningskontoret med spesifikasjon over hvilke fradrag du vil ha, spesifisert for hvert år, samtidig skal du forklare at du først nylig er blitt oppmerksom på forholdet.

Klagefristen gjelder fra det tidspunkt en ble klar over forholdet.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...