Gå til innhold

Hvordan være mer deltakende


Gjest profile

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Jeg trenger noen tips til hvordan være mer deltaker i livet, ikke bare være en passiv tilskuer. Jeg er veldig beskjeden, forventer liksom ikke noe, og tar ikke insiativ til samhandling med andre mennesker. Jeg venter alltid på at noen skal ta det første steget og prate eller ta kontakt. Når noen med meg får jeg vanskeligeheter med å finne på noe å si for å holde samtalen igang. Noen som har noen tips eller måter å tenke på som kan gi motivasjon og trygghet til å bli mer deltaker i livet, så ville jeg bltt glad. Kansje forvente litt mer, ikke alltid la andre komme forran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Ikke forvente, men ta initiativ! Skal du få noe fra andre må du gi selv først! :-)

Si ting selv om du tror det høres dumt ut. Spør venner om de vil bli med på noe du har lyst til å gjøre, ikke sitt å vent på at de skal spørre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...