Gå til innhold

P-piller/blødning - svar FORT


Gjest rimelig nervøs nå...

Anbefalte innlegg

Gjest rimelig nervøs nå...

Jeg har brukt Trionetta i ni måneder, altid tatt pillen til rett tid, ikke forskjøvet syklusen.

De siste par ukene har jeg hatt småblødninger. Hva kan det komme av? Er det normalt (har aldri opplevd dette før)? Kan jeg være syk, bør jeg gå til legen, eller kan jeg vente litt?

Eller - kan det være et tegn på graviditet?

Takknemlig om noen kan svare fort, jeg er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rimelig nervøs nå...

Helt normalt med mellomblødninger når man bruker p-piller.

Også når jeg aldri har opplevd det tidligere, hverken det siste året eller da jeg brukte p-piller før i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Også når jeg aldri har opplevd det tidligere, hverken det siste året eller da jeg brukte p-piller før i verden?

Les om det står noe om mellomblødninger på pakningsvedlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke noe farlig. Det er ganske vanlig med småblødninger og blødningsforstyrrelser når man går på p-piller. Etter mange år forandret det seg for meg også, men husker ikke lenger hvordan... Jeg ville drøftet det med legen neste gang du skal dit, og kanskje også vurdere å bytte merke. Jeg vet at trionetta har gått ut av markedet, men jeg vet ikke hvorfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...