Gå til innhold

Hvilken dag skal man egentlig regne...


Henrikke67

Anbefalte innlegg

...som første dag av mentruasjonen?? Når mensen starter la oss si torsdag ettermiddag i 4-5 tiden. Er det torsdagen som er første mensendag, eller blir det fredagen? Jeg lurer fælt nå for jeg har akkurat begynt med minipillen Conludag. Ifølge pakningsvedlegget er det viktig i forhold til sikkerheten at man begynner på første mensendagen, ellers er det ikke sikkert før etter en uke. Jeg tok første pilla på fredagskvelden, av den enkle grunn at jeg ikke følte meg sikker på at det faktisk var mensen som kom, da den kom noen dager for tidlig, hvilket jeg ikke er vant med... Ifølge personacomputer-prevensjonsopplegg er første mensendagen dagen etter at man begynner å blø, med mindre man våkner med blødning da... Er altså litt forvirret. Noen som vet dette her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...