Gå til innhold

Vekking mobil - please

Gjest Får ikke sove
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Får ikke sove

Hvis en stiller en mobil på vekking, er enkelte mobiler slik da at de ikke tar imot verken meldinger eller anrop? Prøver å få kontakt med søstera mi i utlandet, men kom på at hun kanskje har lagt seg. Jeg får en melding om at det oppnås ikke kontakt med abonnenten, forsøk senere. Kan DET være pga at telefonen er stilt på vekking og at da inngående samataler blir filtrert vekk? Eller noe...

Ble litt redd for henne siden jeg ikke fikk svar nemlig. Ligner ikke henne på denne tiden. Jaja... Men noen som vet om det med vekking? Hun har en Nokia av et eller annet slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Får ikke sove

Hun har sannsynligvis slått av telefonen eller gått tom for batteri.

Ja, får håpe det. Tør ikke tenke på hvordan jeg blir hvis jeg får unger. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe

Ja, får håpe det. Tør ikke tenke på hvordan jeg blir hvis jeg får unger. hehe...

Hehe, du passer på at de alltid har fullt batteri og så nekter du dem å slå av mobilen eller la være å ta den ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikk sove til slutt

Hehe, du passer på at de alltid har fullt batteri og så nekter du dem å slå av mobilen eller la være å ta den ;o)

hehe... Skal huske på det! Det var jo selvfølgelig en naturlig forklaring. Det vekslet mellom to mobilleverandører akkurat der, så det var vanskelig å sende SMS og ringe også. Måtte prøve flere ganger, og det gjorde jo ikke jeg, siden jeg ikke skulle 'mase' så fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...