Gå til innhold

Svie og kløe i underlivet


Gjest sliten natte våkner

Anbefalte innlegg

Gjest sliten natte våkner

For noen en uke siden begynte det og svi i skjeden min, rundt og litt inne i åpningen. når jeg er på do så svir det av ogill når jeg tisser, men når jeg skal bruke do papir svir det veldig mye. det er ikke nå mye blod bare etpar flekker på størellsen av et punktum på papiret. Av og til klør det så mye at jeg våkner opp om natten. Jeg har ikke hatt sex på over et år. Før har jeg onanert flere gang i uken men nå er det helt utelukket fordi det svir sånn. Jeg har ventet en stund for å se om det hele går over av seg selv, men nå er irritasjonsgrensen nådd. Har du anelse hva som er galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...