Gå til innhold

"vänta inte med at sjunga til du blir gammal"


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Er det noen som vet hvor jeg kan finne en inspilling av denne svenske folketonen?

Har så lyst til å bruke den i bryllupet mitt, men jeg finner den ikke. Her er teksten dersom du lurer på hvilken sang jeg mener.

Vänta inte med att sjunga tills du blir gammal

för i så fall så kan det hända sig att du dör

förrän du sjungit en enda sång.

Så därför är det bäst att ta det som det är,

det är ingenting att göra åt.

Du kan lika gärna vandra vägen framåt och le,

det hjälper ej med sut och gråt, nej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Her er den i midi-format, men det var kanskje ikke helt det du var ute etter?

http://members.tripod.com/minata/visa_12_jun.html

Takk for hjelpen. Denne siden hadde jeg faktisk funnet, og det er jo bedre enn ingenting.

Men jeg leter etter en innspilling som jeg kan ha som bakgrunn når vi synger. Men det er jo mulig at det ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Åh, den er så fin! Gjør seg sikkert flott i bryllupet!

Ja, den er kjempefin. Men jeg er litt bekymret for å bruke den som allsang - føler meg ikke sikker på at dette er en sang som folk kan?

Derfor har jeg lyst til å finne den på CD så vi kan får litt "hjelp" fra annlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Ja, den er kjempefin. Men jeg er litt bekymret for å bruke den som allsang - føler meg ikke sikker på at dette er en sang som folk kan?

Derfor har jeg lyst til å finne den på CD så vi kan får litt "hjelp" fra annlegget.

Jeg har vært tilstede i et bryllup hvor den ble sunget. Ikke så mange som kunne den fra før, men en sterk forsanger som dro gjennom den en gang alene først, fikset den saken. Veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke noen innspilling å komme med, men vil bare si at jeg lærte den sangen i en førtiårsdag for noen år siden, og melodien er så enkel å følge at etter to vers skjønner du tegninga! Veldig fin sang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...