Gå til innhold

Skikkelig dårlig gjort - midt i badesesongen!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fyyyy fader at det går an! Dere finner kanskje flott vann ved stokken? Har dere båt? Huff, den båten bør ordne opp etter seg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Fyyyy fader at det går an! Dere finner kanskje flott vann ved stokken? Har dere båt? Huff, den båten bør ordne opp etter seg!!!!

Nei, vi er av de få som ikke har båt - så vi må ta til takke med strendene langs land.... eller bli med venner på båttur.

Nå sier de at regn er det beste som kan skje i forhold til dette, og det er det jo rikelig med i dag - så jeg håper naturen rensker opp til helga, når ferien min begynner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av båtene til rederiet min kjære jobbet for tidligere gjorde noe sånt en gang på den andre siden av "dammen" og fikk svææære bøter! Sånn burde det vært her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av båtene til rederiet min kjære jobbet for tidligere gjorde noe sånt en gang på den andre siden av "dammen" og fikk svææære bøter! Sånn burde det vært her også.

Slik er det sikkert her også - HVIS de får tak i den skyldige! Tror det er mer der problemet ligger:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som Oslo Kommune har ødelagt alle badestrendene i indre Oslofjorden i år og i mange år framover. Det er hårreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heisanndusann

Akkurat som Oslo Kommune har ødelagt alle badestrendene i indre Oslofjorden i år og i mange år framover. Det er hårreisende.

Hva har de gjort? Har ikke fått med meg det... Er vannet innerst i Oslofjorden veldig forurenset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er av de få som ikke har båt - så vi må ta til takke med strendene langs land.... eller bli med venner på båttur.

Nå sier de at regn er det beste som kan skje i forhold til dette, og det er det jo rikelig med i dag - så jeg håper naturen rensker opp til helga, når ferien min begynner!

Ja da krysser jeg fingrene for dere. Det finnes jo også fine badevann utover der sånn just in case.... Jeg skal også ha ferie, ei uke fra søndag, blir fint med campingtur i år. Håper på godt vær!! Men først masse regn for baderenes skyld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det på TV (ikke at de dreit, altså, men all dritten), og det var noe skikkelig dritt. Jeg hadde ikke orket å bade der uansett hvor mye det måtte regne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har de gjort? Har ikke fått med meg det... Er vannet innerst i Oslofjorden veldig forurenset?

De har gravet opp alt det giftige slammet og plassert det utenfor Malmøykalven og det siver gift ut både til stranda på Malmøya, Hovedøya og ikke minst Langøyene. De har nå skjønt at de har gjort en feil men nå er det for seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg så det på TV (ikke at de dreit, altså, men all dritten), og det var noe skikkelig dritt. Jeg hadde ikke orket å bade der uansett hvor mye det måtte regne.

Håper inderlig det meste forsvinner. Stranda vår ligger øst for utslippet, men jeg har ikke våget meg ned for å se hvordan det ser ut der. Håper den har sluppet unna driten.

Men den ene stranda som er nevnt i artikkelen, pleier vi å bruke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

En av båtene til rederiet min kjære jobbet for tidligere gjorde noe sånt en gang på den andre siden av "dammen" og fikk svææære bøter! Sånn burde det vært her også.

Problemet er vel at de ikke vet hvilket skip som har sluppet det ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Jeg leste dette på vg. Hvordan går det ann? Stakkars dere som bor der.

Ja, her bor vi midt i Sørlandets paradis, og så blir strendee ødelagte på den måten. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig det meste forsvinner. Stranda vår ligger øst for utslippet, men jeg har ikke våget meg ned for å se hvordan det ser ut der. Håper den har sluppet unna driten.

Men den ene stranda som er nevnt i artikkelen, pleier vi å bruke....

Selv om ikke dritt og dasspapir flyter åpenlyst, tipper jeg at enkelte bassenger kan være minst like forurenset som dette. Men det man ikke vet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...