morsan Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Er dette et eksempel på hva som kan skje når klimaendringene blir for store - til og med pingvinen føder barn?? Eller er pingvinungen rett og slett _nyklekket_? ;-) http://www.aftenposten.no/dyr/article1856302.ece 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 He, he - man kan alt for ofte undres hva slags utdanning dagens journalister har... 0 Siter
morsan Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 He, he - man kan alt for ofte undres hva slags utdanning dagens journalister har... Jeg lurer på om de frekventerer dol, for nå har de jammen med endret overskriften og fjernet ordet 'nyfødt';-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Jeg lurer på om de frekventerer dol, for nå har de jammen med endret overskriften og fjernet ordet 'nyfødt';-) Javisst har de det! Vi har stor påvirkning over det ganske land :-) Men jeg synes nå at ordet "baby" hører til menneskene, ikke til dyr eller fugler. Så for min del kunne de godt ha kuttet ut det ordet også. 0 Siter
morsan Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Javisst har de det! Vi har stor påvirkning over det ganske land :-) Men jeg synes nå at ordet "baby" hører til menneskene, ikke til dyr eller fugler. Så for min del kunne de godt ha kuttet ut det ordet også. Enig! dessuten hadde de (ihvertfall sist jeg sjekket) fortsatt ordet "nyfødt" i billedteksten. Jeg ergrer meg også over bruken av ordet "gravid" når det gjelder drektige dyr, selv om det naturlig nok ikke forekom i denne artikkelen;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Enig! dessuten hadde de (ihvertfall sist jeg sjekket) fortsatt ordet "nyfødt" i billedteksten. Jeg ergrer meg også over bruken av ordet "gravid" når det gjelder drektige dyr, selv om det naturlig nok ikke forekom i denne artikkelen;-) Veldig enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.