Gå til innhold

Fargehjelp


Lisabeth

Anbefalte innlegg

Jeg skal male kjøkkenet. Fargeforslag??

Lys eik innredning, hvite plater i taket. Over kjøkkenbenken er det hvite fliser med noe smått mønster på, de kan egentlig gå med det meste. Hvite hvitevarer.

Takk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Jeg har fått dilla på grått, så kan anbefale den fargen. Velg en litt "varm" gråfarge. Vi har nettopp pussa opp leilighet og har kjøkken i lys eik, lys eikeparkett, kritthvite dører, karmer og tak. Veggen er malt i en fin gråfarge. Kjempefint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm :) Jeg ser for meg at en helt lys vegg med snev av grønt vil gjøre kjøkkenet til et lunt og koselig sted å være. Pynte med litt grønne urter eller planter, og hvite lette gardiner eller persienner av et slag....Du har den lyse innredningen, så da kan du ha litt farge på veggen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Noe lyst med enten brun, rosa eller gultoner i. Jeg ville ikke gått for grått. Hadde grå stue tidligere og det var et trist og tungt rom å være i. (Leide leilighet og fikk ikke male, desverre.) Grått kan være stilig å se på i begynnelsen, men jeg ville som sagt ikke valgt det til et rom man skal være mye i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...