Lisabeth 1 989 0 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg skal male kjøkkenet. Fargeforslag?? Lys eik innredning, hvite plater i taket. Over kjøkkenbenken er det hvite fliser med noe smått mønster på, de kan egentlig gå med det meste. Hvite hvitevarer. Takk !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg har fått dilla på grått, så kan anbefale den fargen. Velg en litt "varm" gråfarge. Vi har nettopp pussa opp leilighet og har kjøkken i lys eik, lys eikeparkett, kritthvite dører, karmer og tak. Veggen er malt i en fin gråfarge. Kjempefint!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hm Jeg ser for meg at en helt lys vegg med snev av grønt vil gjøre kjøkkenet til et lunt og koselig sted å være. Pynte med litt grønne urter eller planter, og hvite lette gardiner eller persienner av et slag....Du har den lyse innredningen, så da kan du ha litt farge på veggen synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy 0 0 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Noe lyst med enten brun, rosa eller gultoner i. Jeg ville ikke gått for grått. Hadde grå stue tidligere og det var et trist og tungt rom å være i. (Leide leilighet og fikk ikke male, desverre.) Grått kan være stilig å se på i begynnelsen, men jeg ville som sagt ikke valgt det til et rom man skal være mye i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth 1 989 0 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Vi ender på noe lyst som går litt over på gultonesiden, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.