Gå til innhold

Hvor mye kan man drikke av alkohol?


Gjest lilje2

Anbefalte innlegg

Gjest lilje2

Hvor mange flasker av 275 ml og 4,7% skal en drikke før man kan kjenne det godt? Jeg har nesten aldri drukket før, men i dag skal jeg ha party.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest have fun

Det kommer an på. Om du ikke drikker så ofte kan du vel ha 4-5 flasker.

Jeg drikker ikke så ofte men drikker gjerne 6-max 8.

Det er lurt å spise før du drikker og drikke mye vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilje2

Det kommer an på. Om du ikke drikker så ofte kan du vel ha 4-5 flasker.

Jeg drikker ikke så ofte men drikker gjerne 6-max 8.

Det er lurt å spise før du drikker og drikke mye vann.

Takk for svaret. Når jeg har kommet hjem skal jeg få i meg litt vann før jeg legger meg. Thanks. Nå blir det snart fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest have fun

Takk for svaret. Når jeg har kommet hjem skal jeg få i meg litt vann før jeg legger meg. Thanks. Nå blir det snart fest.

Jeg tror forresten det holder med 2-3 om du ikke er vant til å drikke. Målet er vel ikke å bli mest mulig full?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilje2

Jeg tror forresten det holder med 2-3 om du ikke er vant til å drikke. Målet er vel ikke å bli mest mulig full?

Nei, målet er ikke å bli mest mulig full. Bare føle hvordan det er før man blir sikkelig. Jeg liker jo ikke drikke så voldsomt, men jeg har lyst til å slå ut håret idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Det kommer an på hvor høy/tung du er i tillegg til toleranse for alkohol. Er du en liten spinkel kvinne tåler du mindre enn en større dame.

Om du drikker sjelden så pass på å drikke sakte. Drikker du for fort blir du -plutselig- veldig full. Drikk sakte om du bare vil bli brisen. Spis gjerne litt snacks og sett glasset fra deg innimellom. Går du med glasset i hånda konstant blir det til at du drikker mer og fortere.

Spis litt og drikk vann før du legger deg så unngår du forhåpentligvis hangover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilje2

Det kommer an på hvor høy/tung du er i tillegg til toleranse for alkohol. Er du en liten spinkel kvinne tåler du mindre enn en større dame.

Om du drikker sjelden så pass på å drikke sakte. Drikker du for fort blir du -plutselig- veldig full. Drikk sakte om du bare vil bli brisen. Spis gjerne litt snacks og sett glasset fra deg innimellom. Går du med glasset i hånda konstant blir det til at du drikker mer og fortere.

Spis litt og drikk vann før du legger deg så unngår du forhåpentligvis hangover.

Takk for svaret. Det er godt å lære slike ting, jeg er ikke så erfaren med å drikke alkohol. Jeg drikker bare vis det er noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...