Gå til innhold

brukerundersøkelse


pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dr Grey:o)

Tør ikke jeg, tenk om det bare er noen som har opprettet denne for å få vite mest mulig om oss da?? Må de vite nicket og?

Jeg er så feig sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke jeg, tenk om det bare er noen som har opprettet denne for å få vite mest mulig om oss da?? Må de vite nicket og?

Jeg er så feig sånn..

Bare e-mail addressen. Ingen fare her tror jeg. Det er jo dr.online.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke jeg, tenk om det bare er noen som har opprettet denne for å få vite mest mulig om oss da?? Må de vite nicket og?

Jeg er så feig sånn..

Jeg er også feig. Og jeg vil bare ha tullprat og sykdomsprat, så jeg gidder ikke å delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det greit om jeg kaller meg [email protected]?

Et alternativ er better times.

Babette: Så ikke mer på Dol før nå - men by all means, bruk det du foreslår. Hotmailadressen min er en helt annen (dvs der bruker jeg et helt annet navn).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bluesnorway

Jeg er også feig. Og jeg vil bare ha tullprat og sykdomsprat, så jeg gidder ikke å delta.

Jammen det er jo sånt de spør om, hvilke temaer du liker å prate om og sånn. Og om du har forslag til forbedringer/nye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er jo sånt de spør om, hvilke temaer du liker å prate om og sånn. Og om du har forslag til forbedringer/nye ting.

Tviler på at jeg klarer å svare seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bluesnorway

Tviler på at jeg klarer å svare seriøst.

Hvis man ikke klarer å svare seriøst, da skal man la vær å svare på spørreundersøkelsen. Det ligger gjerne mye arbeid bak en spørreundersøkelse, og useriøse svar ødelegger veldig.

Så bare la vær å svar, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...