Gå til innhold

Treningstips i ferien


Gjest Ønsker tips

Anbefalte innlegg

Gjest Ønsker tips

Trenger noen råd for å forbli fast i fisken i ferien, uten treningsmuligheter.

Jeg tenkte på svømming, hoppetau, rokkering. Tar også med noen lette manualer.

Har dere flere tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med at du vil være uten treningsmuligheter? Jeg prøver å forestille meg en måte å feriere på uten treningsmuligheter, men får det ikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ønsker tips.

Hva mener du med at du vil være uten treningsmuligheter? Jeg prøver å forestille meg en måte å feriere på uten treningsmuligheter, men får det ikke til.

Jeg mener uten et treningstudio i nærheten. Jeg skal være om bord i en seilbåt og skal jogge når jeg har muligheter, men det går jo mest på kondis. Vil gjøre noe annet enn bare det.

Jeg orker ikke sånn bøy og tøy. Får det ikke til og dessuten er det kjedelig. Må finne på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ønker tips.

Beachvolleyball eller strandfotball? Fjellvandring?

Hvor skal du oppholde deg?

Seilbåt. Takk for tips. Kom på en ting til. Badmington er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener uten et treningstudio i nærheten. Jeg skal være om bord i en seilbåt og skal jogge når jeg har muligheter, men det går jo mest på kondis. Vil gjøre noe annet enn bare det.

Jeg orker ikke sånn bøy og tøy. Får det ikke til og dessuten er det kjedelig. Må finne på noe annet.

Jeg synes treningsstudio er kjedelig også, jeg, så jeg er kanskje ikke den rette til å komme med tips. Men dansing og rockering, løfte med manualer eller trene med sånn stor pilatesball kan kanskje være noe. Jeg er for øvrig helt enig i at bøy og tøy er vedlig kjedelig. For ikke å snakke om ergometersykkel og alle sånne apparater man kjøper på Tv-shop. Jeg hadde aldri giddet.

Du kan jo ta med et hoppetau på båten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener uten et treningstudio i nærheten. Jeg skal være om bord i en seilbåt og skal jogge når jeg har muligheter, men det går jo mest på kondis. Vil gjøre noe annet enn bare det.

Jeg orker ikke sånn bøy og tøy. Får det ikke til og dessuten er det kjedelig. Må finne på noe annet.

Vel, om du ikke skal til kristiansand i helgen så er jo svømming en flott greie vel? :) tilgjengelig i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Vel, om du ikke skal til kristiansand i helgen så er jo svømming en flott greie vel? :) tilgjengelig i allefall!

Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...